به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۲۵۶۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹
روشنفکر؛
یکی از کاندیداهای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بدون اشاره به نام فرد یا افرادی، از آنان خواست بفکر پرونده سازی برعلیه فرزندان این حوزه انتخابیه نباشند.
به گزارش خبردنا،" مهدی روشنفکر " در نشستی با مردم روستای آباده لوداب در واکنش به برخی شایعات قبل از اعلام بررسی هیئت‌های نظارت پیرامون صلاحیت نامزدهای انتخاباتی ، اظهارداشت: انقلابی‌ نماها بعد از ۴۰ سال هنوز دست از پرونده سازی علیه بویراحمدی‌ها بر نمی‌دارند و در اینجا تاکید می‌کنم این افراد هیچ نسبتی با انقلاب اسلامی ندارند. 

وی خودزنی نیروهای انسانی را آفت بزرگی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان ک خاطرنشان کرد: در ۴۰ سال اخیر به دلیل وجود افرادی مریض و کچ فهم، مسئله پرونده سازی برای لحظه‌ای کم رنگ نشده و اگر مردم به عُمر سیاسی این افراد پایان ندهند روز به روز پررنگ‌تر می‌شود. 

روشنفکر با تاکید بر اینکه برخی به جای سمعک، پنبه در گوش خود می‌کنند تا صدای مردم را نشنوند، ادامه داد: مردم دیگر پیاده نظام کسی نمی‌شوند و این اشتباه محاسباتی برخی دوستان است که فکر می‌کنند می‌توانند با طرح مباجث تفرقه افکنانه مجددا خود را احیا کنند.

این استاد دانشگاه گفت: به این عزیزان پیشنهاد می‌کنم همچون ۴۰ سال گذشته که در ناز و نعمت نشستند و فرماندهی کردند به خانه برگردند ولی این‌بار استراحت کنند چون دیگر خبری از اتاق فرماندهی نیست و مردم قرار است به برکت انقلاب اسلامی خود فرمانده باشند و مهدی روشنفکر خادم آنان باشد. 

روشنفکر با تاکید بر اینکه جریان ندای وحدت چیزی به جز مردم و برای مردم نیست، یادآورشد: آغوش این جریان بر روی تمامی کسانی که دل در گروه این آب و خاک داشته و دارای پنج شاخص انقلابیگری، انقلابی بودن و انقلابی ماندن مطرح‌ شده در بیانات رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خردادماه ۹۵ هستند، باز است. 


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
جناب روشنفگرروشنگری کن پرونده سازان کیاهستن ،منابغ طبیعی پرونده سازی زیادمیکنه برامردم.......
نام:
ایمیل:
* نظر: