به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۲۵۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
خبردنا؛ شهرستان بویراحمد با مرکزیت یاسوج ۶/۲۲ درصد از مساحت کل استان کهگیلویه و بویراحمد را در بر گرفته است.

به گزارش"خبردنا"، این شهرستان در منطقه اقلیم سردسیری واقع شده و دارای هوای متمایل به سرد است. در این ناحیه میزان بارش برف و باران زیاد است و به علت بارش فراوان برف و باران و پوشیده شدن ارتفاعات از برف برای مدت مدیدی از سال، از منابع آب کافی برخوردار می باشد.

در این شهرستان سردسیری روستاهای بسیاری وجود دارد که برکت انقلاب اکثریت قریب به اتفاق آنها از نعمت گاز برق و آب برخوردار هستند.

اما در میان تمامی روستاهای شهرستان بویراحمد روستای دره ماری همچنان از بسیاری از خدمات محروم است.

ساکنین روستای دره ماری این روزها و به دلیل بارش شدید برف حال و روز خوشی ندارند و با وجود گذشت چند روز از اتمام بارشها همچنان راه دسترسی این روستا قطع است.

اهالی این روستا با تماس با این پایگاه خبری ضمن گلایه از مسئولین شهرستان و استان اظهار داشته اند که راههای ارتباطی تمامی روستاهای همجوار این روستا باز شده و تنها راه ارتباطی این روستا بعد از گذشت چند روز همچنان قطع است.

طی این تماس تلفنی گفته شده که راههای ارتباطی و حتی تمامی کوچه های تمامی روستاهای اطراف دره ماری آسفالت شده و پس از پایان بارشها ادارات ذیربط برای برف روبی راههای ارتباطی و کوچه های این روستاها اقدام نموده اند اما هیچ اقدامی برای باز شدن راه ارتباطی روستای دره ماری انجام نشده و ساکنین این روستا در سرمای سخت زمستان به شدت با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.

اهالی روستای دره ماری بویراحمد با بیان اینکه به دلایل سیاسی هیچ گونه خدماتی به این روستا انجام نمی گیرد اظهار داشتند که به دلیل آنکه اهالی این روستا در دو دوره گذشته با نماینده فعلی شهرستان همراهی نکرده اند اکنون باید چنین مشکلاتی را تحمل نمایند.

در این تماس گفته شد که به دلیل آنکه راه ارتباطی روستا طی چند روز گذشته بازگشایی نشد تعدادی از جوانان این روستا از روز گذشته با بیل و کلنگ و با دستان خالی سعی در بازگشایی راه ارتباطی روستای خود را دارند.

این روستا نشینان از استاندار استان خواستند در این سرمای زمستان به یاری آنها شتافته و با اعزام دستگاههای مربوطه حداقل راه ارتباطی این روستا بازگشایی شود تا زندگی مرم به حال طبیعی بازگردد.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
وقتی با شراقت انسانها با پول زور چماق برخورد بشه همین هستش
حاج نادر منتظریان عدل و دوست داشتنی انشالله با پیروز این تبعیض از بین ببرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
فرصت خوبی برای تبلیغ نماینده مد نظرت نیست
بگذار جاده باز شود
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
0
0
سلام و عرض ادب خداوکیلی درهمین هفته ای که گذشت عین این واقعیت رابه چشم دیدم ماشین برف رویی اداره راه تاچند ابادی رابرف شو باز کرد به ابادی رسید که مستقیما به او گفته بودن جاده شونو بازنکن متاسفانه 12 ساعت جاده مسدود بود....
نام:
ایمیل:
* نظر: