به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۲۶۳۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
وی یادآور شد: این جریان با افتخار میزبان تمام منابع انسانی در حوزه های مختلف بوده و خواهد بود.
خبرنا؛ کاندیدای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا تاکید کرد برای برون رفت این حوزه انتخابیه از محرومیت، باید از تمامی سلایق فکری بهره بُرده شود و یک جریان یا گروه خاص نمی تواند بویر احمد و دنا را توسعه یافته کند.

به گزارش خبردنا،" مهدی روشنفکر " در جمع سادات جلیل القدر امامزاده نورالدین (ع) با اشاره به برخی از محرومیت های کنونی بویراحمد و دنا، اظهارداشت: در کنار و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های انسانی و الهی، باید سرزمین پرافتخارمان را آباد کنیم.

وی راهکار اساسی برون رفت این حوزه انتخابیه را وحدت و همراهی تمام جریانات فکری و سلایق مختلف سیاسی دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه یکجانبه گرایی و بی توجهی به ظرفیت های عظیم انسانی خسارات فراوانی را به بویراحمد و دنا وارد نموده است.

این استاد دانشگاه با طرح این سوال که آیا بویراحمد و دنا با وجود ظرفیت های متعدد کنونی نمی توانست در رتبه های بالاتری از توسعه قرارگیرد؟ خاطرنشان کرد: همه ما بخوبی می دانیم که بخش عظیمی از منابع انسانی در این حوزه انتخابیه هیچ توانی در تصمیم گیری های توسعه ای ندارند و از سویی هیچ بستری برای فعال شدن این منابع هم از سوی تمامی جریانات سیاسی فراهم نشده است.

روشنفکر گفت: سوال افکار عمومی اکنون این است که چرا برخی از تحصیلکردگان ما در استان به جایگاه حقیقی و حقوقی خود دست پیدا نمی کنند اما وقتی در مناصب ملی قرار می گیرند بهترین خدمات را به مملکت مان ارائه می کنند.

این کاندیدای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا تاکید کرد که جریان ندای وحدت بدنبال اتحاد این منابع انسانی فارغ از نگاه قومیتی بوده و اصلا اعتقادی به انتصاب مدیران از یک جریان و یک طائفه خاص را ندارد.

روشنفکر با برشمردن برخی از ویژگی های جریان ندای وحدت، یادآور شد: این جریان با افتخار میزبان تمام منابع انسانی در حوزه های مختلف بوده و خواهد بود.

وی گفت: برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد نباید فقط به مرزهای جغرافیایی نگاه کرد و ما معتقدیم همگان برای دست یابی به توسعه پایدار باید با هم وحدت داشته باشند.

این استاد دانشگاه افزود: وجود ظرفیت های متعدد در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با محرومیت های فراوان آن مورد قبول مردم نبوده و شایسته نیست این محرومیت ها همچنان با سرعت به جلو برود.

روشنفکر تاکید کرد که بویراحمد و دنا را باید با همراهی تمامی منابع انسانی در آینده نزدیک دوباره ساخت و تلاش نمود که رنگ سیاه پیراهن محرومیت از تن این حوزه انتخابیه به رنگ سفید و نشاط تغییر کند.

به گزارش ارسالی به خبردنا، برخی از حاضران در این نشست نیز با تاکید بر اتحاد و وحدت طراحی شده از سوی جریان ندای وحدت، بویراحمد و دنا را دوباره خواهند ساخت.

نام:
ایمیل:
* نظر: