به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۲۷۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
منتظریان در جمع حامیان انتخاباتی در یاسوج:
گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی باتشریح کنونی وضعیت افتصادی کشور، اظهارداشت: برای تحقق برنامه ها باید پیروز انتخابات بود.
به گزارش ارسالی به خبردنا، " نادر منتظریان" افزود: امروز مردم با مشکلاتی از جمله مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و وضعیت موجود شایسته مردم این کشور نیست.

وی با بیان اینکه کشور نیازمند تحول در حوزه مدیریت، رفع قوانین خنثی و نظارت بر عملکردهای اجرایی است، اظهارداشت: جریان نیروهای انقلاب تلاش می‌کنند که با اجرای برنامه بدنبال تحول و رفع موانع معیشتی مردم باشند و این مهم با حضور مردم در پای صندوق رای و انتخاب نمایندگان اصلح محقق می شود.

این کاندیدای انتخاباتی بویراحمد و دنا گفت: انتخابات یک فرصتی است که هر ۴ سال یک بار می توانیم از ان استفاده کنیم و در سرنوشتمان سهیم باشیم.

منتظریان با بیان اینکه نسبت به شرایطی که وجود دارد، موظف هستیم روشنگری کنیم، گفت: جریان نیروهای انقلاب دارای یک لیست با توجه به ذائقه مردم است و باید تلاش کنیم در این لیست باشیم اگر غیر این باشد در اقلیت می‌افتیم و این بی ثمر خواهد بود و یک دست صدا ندارد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
0
0
چه جالب!!!خودش خودرا اصلح ميدونه
حیدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
0
0
ادای دین به سرباز ولایت به پاس ۳۰ سال از جان گذشتگی برای امنیت ما وشما واین مرزوبوم،حمایت ما از شما فقط تکلیف کوچکی ست در مقابل جان فشانی شما .
نام:
ایمیل:
* نظر: