به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۲۷۵۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲
کاندیدای اصلاح طلب بویراحمد و دنا در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد که نماینده این حوزه انتخابیه نباید مانند دانش آموز تنبلی باشد که آخر کلاس می نشیند تا معلم از او سوال نکند.
به گزارش ارسالی به خبردنا، " دکتر محمد بهرامی " در نشست همفکری جمعی از مردم روستاهای دروهان، صالحان و چیتاب بخش کبگیان با وی با تاکید برای ایجاد فضای وحدت و همدلی در جامعه، اظهارداشت: مردم باید بدانند که دولت با نماینده ضعیف مشورت نخواهد کرد. 

وی گفت: دولت به نماینده ضعیف اعتباراتی که حق این مردم است بر اساس شاخص‌های مختلف هرگز پرداخت نخواهد کرد و نماینده مجلس اگر می‌خواهد، ضعیف نباشد و یک نماینده قوی و تاثیرگذاری باشد. اول نباید زیاد در مجلس غائب باشد و مثل دانش آموزانی که تنبل هستند، آخر کلاس بنشیند تا معلم از آنها سئوال نکنند.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه نماینده مجلس باید در برنامه‌های مختلف مشارکت و حضور پررنگی داشته باشد، خاطرنشان کرد: اگر نماینده توانمندی می‌خواهید باید ویژگی‌هایی مانند تخصص، تجربه، تسلط و تدبیر داشته و  اعداد و ارقام را بشناسد.

بهرامی در جمع مردم روستای صالحان و در جمع صمیمی و پرشور حامیان خود هم اظهارداشت: من سعی می‌کنم از آن دسته مسئولانی باشم که تلاش کنم کاربردی داشته و از زوایای مختلف، اطلاعاتی که مورد نیاز هست را جمع آوری و بر اساس آن‌ها برنامه مناسب تهیه و اجرا و بعداً نظارت کنم. 

برخی در دفاع کردن از حقوق مردم بویراحمد و دنا ناتوان هستند

این کاندیدای انتخاباتی که بنظر می رسد استقبال از وی روزانه نسبت به گذشته شرایط بهتری  در حال سپری کردن است، ادامه داد:  اعتقاد دارم کسی که می‌خواهد نماینده بویراحمد و دنا شود در ابعاد سه گانه کار انجام دهد.

بهرامی باتشریح این ابعاد سه گانه، یادآورشد: اول اینکه حق مردم را بگیرد در حالی که متاسفانه برخی‌ها بیگانه بوده و برخی هم تسلطی ندارند و از اینکه از حقوق مردم دفاع کنند، ناتوان هستند.

وی گفت: کسانی که مسئولیت می‌پذیرند 2 دسته هستند، برخی‌ها افراد کاربردی هستند یعنی اطلاعات را جمع آوری و پالایش می‌کنند و بر اساس این اطلاعات تصمیم مناسب می‌گیرند و بعداً نظارت می‌کنند.

نامزد اصلاح طلب بویراحمد و دنا در انتخابات یازدهم خانه ملت افزود: برخی‌ها هم تشریفاتی هستند. حرف‌های خوبی می زنند، طرح‌های دیگران را هم معرفی می کنند و اطلاعاتی از برنامه‌ها و طرح‌های اجرایی و کاربردی ندارند و مردم هم خیال می‌کنند که چه برنامه‌های قشنگی دارند فارغ از اینکه برخی از برنامه‌ها قابلیت اجرایی نداشته باشد و در توان شخص نیست.
 
بهرامی در جمع حامیان گسترده خود در بخش کیگیان چیتاب با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، سردار شهید سلیمانی و شهید اورنگ، شهدای مدافع حرم، ادامه داد: این فرهنگی که در انتخابات حوزه بویراحمد و دنا داریم هم دارای مزایا و معایبی هست، 

وی گفت: معایب انتخابات این است که ما مردم را به زحمت و دردسر می‌اندازیم اما مزایای آن هم این است که در بین مردم قرار می‌گیریم و یک ارتباط مستقیم و نزدیک با مردم برقرار می‌شود. 

شهردار اسبق و محبوب یاسوجی ها افزود: متاسفانه خیلی از مسئولین، ارتباطی با مردم ندارند و فاصله بین آن‌ها و مردم هست. شاید در خیلی از موارد مردم را درک نمی‌کنند و با آن چیزی که واقعیت است و نیازهای واقعی مردم هست، بیگانه هستند.





نام:
ایمیل:
* نظر: