به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۲۸۲۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
خبردنا:  نماینده مردم تبریز گفت: امسال فضای سیاسی کشور به نحوی رقم خورده که برخی از گروه‌های سیاسی، منفعت  خود را در کم فروغ نشان دادن انتخابات می‌بینند، اما مردم ما همیشه نشان دادند که سر بزنگاه‌ها تمام کسانی که این سناریوها را در ذهن خود پرورش می‌دهند، ناامید خواهند کرد.

احمد علیرضا بیگی ، با تاکید بر اینکه با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان و منفعت طلبان  خنثی خواهد شد، گفت: اگر تاریخ انقلاب اسلامی را مرور کنیم، سال‌هایی که در آن انتخابات برگزار می‌شده از حساسیت‌های خاصی برخوردار بوده است؛ چرا که بیگانگان همه سازوکارهای خود را بسیج می‌کرده تا مانع از حضور مردم پای صندوقهای رای شوند.

 وی در ادامه افزود: امسال فضای سیاسی کشور به نحوی رقم خورده که برخی از گروه‌ها، منفعت  خود را در کم فروغ نشان دادن انتخابات می‌بینند، اما مردم ما همیشه نشان دادند که سر بزنگاه‌ها تمام کسانی که چنین سناریوهایی را در ذهن خود پرورش می‌دهند، ناامید خواهند کرد.

بیگی به صحبت‌های دولتمردان آمریکا در آستانه 22 بهمن سال گذشته مبنی بر اینکه ایران چهل سالگی انقلاب خود را نمی‌بیند، اشاره و تاکید کرد: در سال گذشته همه به دلایل مشکلات اقتصادی و ... دغدغه راهپیمایی 22 بهمن را داشتند، اما مرم آمدند و جانانه از انقلاب اسلامی دفاع کردند و زمانی هم حضور پیدا کردند که آمریکایی‌ها وعده داده بودند ایران 40 سالگی انقلاب را به خود نخواهد دید.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در ادامه افزود: امسال هم علیرغم همه  مشکلات اقتصادی، معیشتی و... که سبب نارضایتی مردم شده، اما مردم برای نجات و اصلاح وضعیت کنونی کشور پای صندوق‌های رای حضور پیدا خواهند کرد و در این برهه از زمان  نیز سبب ناامیدی دشمنان ایران اسلامی می‌شوند./
نام:
ایمیل:
* نظر: