به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۲۸۸
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
خبردنا : دوازدهمین نمايشگاه بين‌المللي آب و تاسيسات آب و فاضلاب کشور در حالی با حضور مهندس چیت چیان وزیر نیرو ، معصومه ابتکار معاون رئیس جهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دکتر پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران به پایان رسید که مجتمع تولیدی بین المللی دنا صنعت یاسوج بعنوان تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد با حضوری پر رنگ ، در این نمایشگاه نماینده شایسته ای برای استان بود .

به گزارش "خبردنا" ، در این نمایشگاه  259 شرکت داخلی  و140 شرکت خارجی از 25 کشور جهان نظیر چین، کانادا، ایتالیا، فرانسه، انگلیس ،آلمان، آمریکا و ... حضور داشتند که انواع لوله و اتصالات پلیمری، تجهیزات تصفیه، فیلتراسیون و آب شیرین کن، سیستم‌های ابزار دقیق، تجهیزات آزمایشگاهی آب فاضلاب و سایر محصولات خود را در معرض نمایش قرار دادند.

غرفه دناصنعت در طول برگزاری نمایشگاه یکی از پر رفت و آمدترین غرفه ها در این دوره بود  .حضور پرشمار میهمانان خارجی و داخلی از غرفه دناصنعت نشان از توانمندی این مجتمع تولیدی در عرضه محصولات تولیدی جدید و با کیفیت بود .

در چهار روز زمان برگزاری این نمایشگاه هیأت های تجاری از کشور های ژاپن ، کره ، الجزایر ، آلمان و عمان در غرفه دنا صنعت حضور یافته و از تنوع محصولات این مجتمع دیدن کردند .

علاوه بر این هیئت های تجاری ، وزیر نیرو مهندس چیت چیان ، مهندس نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت ، مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور ، معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور ، مهندس جانباز مدیر عامل آب و فاضلاب کشور ، وزیر صنعت عمان و مدیران عامل آب و فاضلاب شهری و روستایی استانهای کشور با حضور در غرفه دناصنعت از نزدیک از محصولات تولید شده این مجتمع عظیم تولیدی بین المللی دیدن نمودند .

در آیین پایانی این نمایشگاه که با حضور وزیر نیرو و معاون رئیس جمهور برگزار شد ، از شرکت های برتر در بخش‌های مختلف به انتخاب کمیته فنی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب تقدیر شد .

به گزارش"خبردنا" در این بین مجتمع بین المللی دناصنعت یاسوج در میان 399 شرکت داخلی و خارجی شرکت کننده در این دوره از نمایشگاه بعنوان شرکت برتر انتخاب و با اهدا لوح و تندیس از مدیران این شرکت تقدیر شد .






































































































انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
لر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
0
حضور یک واحد صنعتی از استان ما در نمایشگاههای بین المللی مایه افتخار همه هم استانی ها است . همین که ما این اعتماد به نفس را داشته باشیم که در میادین ملی و بین المللی حضور داشته باشیم یعنی پیشرفت و ترقی و رفع محرومیت . با ارزوی توفیق روز افزون برای خانواده باقری و همه سرمایه گذاران و دلسوزان این استان
موسوی-تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
0
تلاش خالصانه و صادقانه آقای باقری آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است .زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر و اثرگذار جناب باقری می بایست از سوی مسولان استانی ارج نهاده شود .وجود ایشان مایه ی افتخار و مباهات استان عزیزمان می باشد، با وجود تلاش گران عزیزی همچون جناب باقری، استان کهگلویه و بویر احمد سربلند و پیروز و برقرار خواهد ماند؛ چرا که آبادی و توسعه، هر دیاری مرهون کار و مجاهدت و داشتن ارق ملی و سرمایه گذاری سرمایه داران ارزشمند آن سرزمین می باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
0
موفق و پیروز باشید جناب باقری و همه زحمت کشان مجتمع دنا صنعت .سر بلندمان کردید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
0
عرض خسته نباشید خدمت جناب آقای مهندس باقری ، مهندس ذوالفقاری عزیز , مهندس مظفری ،مهندس شاکریان و مهندس صولتی فر و همه پرسنل زحمتکش این کارخانه انشالله که همواره موفق باشید.
م- سازمان صنعت و معدن استان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
0
0
جای مباهات دارد که اکنون صنعتگری از استان محروم کهگیلویه و بویر احمدتوانایی های خود را و تولیدات صنعتی خود را در نمایشگاههای بین المللی عرضه میدارد.مجتمع دنا صنعت یاسوج نگین درخشان صنعت استان ما است که در سالهای اخیر با بهره بردن از تجهیزات تولیدی پیشرفته و کادر مدیریتی و مهندسی بسیار قوی و مجرب علی رغم کمبود ها ، مشکلات و تحریم ها سربلند از تولید سفارشاتی چون تامین لوله های فاضلابی و ابرسانی استان بزرگ تهران و تامین لوله های دریایی پروزه عظیم پارس جنوبی (عسلویه) هر روزه بر کیفیت محصولات خود افزوده به به سوی سربلندی و افتخار و رونق صنعت استان می تازد.
نام:
ایمیل:
* نظر: