به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۲۹۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
خبردنا: همانطور که قبلا درباره کلاس مرسدس بنز اشاره کرده ایم؛ برای آنها که طرفدار خودروهای شاسی بلند هستند مرسدس های کلاس جی همواره یکی از رویایی ترین گزینه ها محسوب می شوند! خودرویی متفاوت در طراحی و بینظیر در کیفیت که ترکیبی فعال از تمام فاکتور های مورد نیاز برای یک اس یو وی خاص را پیش روی مخاطب قرار می دهد.

کلاس جی گران ترین شاسی بلند کمپانی آلمانی مذکور و همچنین یکی از لوکس ترین تولیدات آن است که از سال 1979 میلادی روی خط تولید قرار دارد. ویژگی های برتر زمینه ای را ایجاد کرده که جی کلاس ها علاوه بر استفاده متعارف شهری به عنوان یک آفرودر و همچنین خودرویی با کاربرد نظامی نیز مدنظر قرار داشته باشند.

اما گاهی محصولات این خانواده خاص سوژه ای برای پروژه های شخصی سازی قرار بگیرند تا بر میزان جذابیت آنها افزوده شود. یکی از همین موارد به نمونه ای متفاوت از آ ام گ جی63 لیموزین مربوط می شود که از نام آن کاملا می توان متوجه نوع تغییرات اعمالی شد.

این خودرو توسط مرکز "اتو سردین" در اشتوتگارت آلمان که در حوزه توسعه و فروش محصولات فوق لوکس فعالیت دارد؛ ارائه شده است.

شاسی بلند 1.2 میلیون دلاری مرسدس بنز/ هتل متحرک از خانواده

این مرسدس ضدگلوله برچسب قیمت 1.2 میلیون دلاری دارد و تقریبا نیمی از این قیمت برای همین ویژگی یعنی ضدگلوله شدن آن هزینه شده است.

نمای ظاهری

طول لیموزین مرسدس برابر با 75 سانتیمتر در مقایسه با جی63 استاندارد افزایش یافته است و همه چیز همانند نمونه استاندارد است و عمده تغییر در نمای بدنه فقط به افزایش فضای پای سرنشین ها در ردیف دوم صندلی مربوط می شود.

کیت بدنه، افزایش حجم فندرها و رکاب و همچنین رینگ های آلیاژی 23 اینچی بر زیبایی های این خودرو افزوده است. هود اسکوپ(ورودی هوا) روی درپوش موتور با پوشش فیبرکربن در برخی قسمت ها اثر مهمی در افزایش جذابیت های نمای جلوی خودرو دارد و حس یک محصول پرقدرت را به مخاطب انتقال می دهد.

کابین 

برای تزئینات فضای کابین از چرم طبیعی و پارچه آلکانتارا استفاده شده است. اپل تی وی 4k، پشتیبانی از دستیار هوشمند سیری اپل و همچنین پشتیبانی از اپل هوم کیت از دیگر ویژگی های هوشمند این محیط است.

بهش انتهای کابین این لیموزین صندلی های کاپیتانی و میز تاشو دارد تا فضایی کاملا خصوصی شکل بگیرد. سیستم صوتی حرفه ای، هدفون، نگهدارنده فنجان، ساعت آنالوگ و ... در کابین جلب نظر می کنند. سانروف، گرم کن و تهویه صندلی ها، ناوبری ماهواره ای، نورپردازی هوشمند داخلی، تهویه هوشمند و ... از دیگر امکانات کابین این خودرو است.

ایمنی

از امکانات خودرو در بخش ایمنی می توان به کروز کنترل تطبیقی، نوربالای اتوماتیک، ABS، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو میان خطوط، سنسور باران، چراغ های اصلی زنون، سنسور نمایش باد لاستیک، سیستم پایدار الکترونیکی، دستیار پارک، سنسور هشدار برخورد جلو و عقب، دوربین پارک، دستیار پارک هوشمند و ... اشاره کرد.

پیشرانه

در بخش پیشرانه؛ لیموزین جی63 مجهز به یک تپنده 8 سیلندر 5.5 لیتری با توربوشارژ دوقلو است که میزان خروجی آن برابر با 563 اسب بخار محاسبه شده است. این مجموعه با یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است. خودرو مجهز به سامانه چهارچرخ محرک است.

براساس اطلاعات موجود، تنها 10 دستگاه از این خودرو برای فروش آماده خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: