به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۲۹۷۳
|
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
کاندیدای رد صلاحیت شده اصلاحطلبان؛
صدوقی گفت؛ انتخابات را تحریم نخواهیم کرد ولی به دو کاندیدای موجود هم رای نخواهیم داد.
خبردنا: کاندیدای رد صلاحیت شده اصلاحطلبان کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه تا کنون هیچ اصلاحطلبی در این حوزه تایید صلاحیت نشده است گفت؛ رقابت در کهگیلویه بزرگ یکطرفه است.

حجت الاسلام سید نعمت الله صدوقی  در گفت و شنود اختصاصی با "خبردنا" با بیان اینکه پس از اعلام نتیجه رد صلاحیت ها از سوی فرمانداری با مراجعه به استانداری به این موضوع اعتراض رسمی خود را اعلام نمودم افزود؛ تا کنون برای گرفتن تایید صلاحیت با هیچ شخصی از سران اصلاحطلب رایزنی نکرده ام.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش رو در کهگیلویه یکطرفه است، اظهار داشت؛ امیدواریم تمامی گزینه های اصلاحطلبان این حوزه تایید صلاحیت شوند چون این افراد همه بچه های این انقلاب بوده و معتقد به نظام و قانون اساسی کشور هستند و اگر مشکلی برای نظام به وجود آید همین افراد زودتر از دیگران برای حمایت از نظام پیش قدم خواهند شد.

کاندیدای رد صلاحیت شده اصلاحطلبان کهگیلویه بزرگ دلیل اعلام شده از سوی هیئت نظارت استان برای رد صلاحیت خود را بندهای 2 و 4 اعلام کرد و گفت؛ اکثر کاندیداهای اصلاحطلب کهگیلویه بزرگ به دلیل بند یک یعنی عدم التزام به اسلام رد صلاحیت شده اند.

صدوقی با اظهار تعجب از دلایل اعلام شده برای رد صلاحیت خود تصریح کرد؛ تا کنون هیچ حرفی یا حرکتی برعلیه نظام و رهبری انجام نداده است که به استناد آن بخواهند مرا از حضور در انتخابات منع کنند.

وی با تاکید براینکه در صورت تایید صلاحیت نشدن کاندیداهای اصلاحطلب  انتخابات یکطرفه خواهد بود ،افزود؛ حامیان اصلاحطلبان در کهگیلویه بزرگ به دو کاندیدای موجود در صحنه انتخابات رای نخواهند داد.

صدوقی در پاسخ به این سوال که اگر کاندیداهای اصلاحطلب تایید صلاحیت نشوند آیا انتخابات را تحریم خواهید کرد یا خیر؟ گفت؛ انتخابات را تحریم نخواهیم کرد ولی به دو کاندیدای موجود هم رای نخواهیم داد.

 کاندیدای رد صلاحیت شده  اصلاحطلبان کهگیلویه بزرگ با تاکید براینکه اصلاحطلبان واقعی به اصولگراهای دهدشت رای نخواهند داد، گفت؛ چون انتخابات یکطرفه است به طور دقیق نمی توان گفت که کدام یک از این دو گزینه پیروز انتخابات خواهد بود ، زیرا حدو 50 درصد آرا خاکستری و بلاتکلیف است و هنوز اعلام نظری نکرده اند.

 این فعال سیاسی با بیان اینکه مسئولین امر باید میدان را با حضور همه جریانات سیاسی رقابتی کنند، اظهار داشت؛ اگر شخصی هم اشتباهی کرده نباید تمام خدمات و فعالیت های چندین ساله وی را به خاطر یک اشتباه نادیده بگیرند.

صدوقی با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور گفت؛ هرچه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد ما میتوانیم در مقابل بیگانگان و شمنان با قدرت بیشتری ظاهر شویم و هرچه حضور مردم در انتخابات کمتر باشد ما در مقابل آنها ضعیف تر خواهیم بود.

این فعال سیاسی کهگیلویه بزرگ تاکید کرد؛ تنها راهی که می توان مردم را پای صندوق های رای بیاوریم این است که انتخابات در فضای رقابتی و با حضور همه جریانات سیاسی برگزار شود.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مقیم خارج از کهگیلویه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0
0
تحلیل: بنده کسی هستم که به خارج از کشور مسافرت کردم وقتی از بیرون به داخل نگاه می کنی مهم است چون هیچ گونه تعصبی در آن وجود ندارد و نگاه عادلانه ای و با شناخت روشن و دیدی وسیع است اینکه به نظر بنده رای ایرانی های خارج از کشور در انتخابات ریاست جمهوری مهم است و من دوست دارم همیشه در انتخابات ریاست جمهوری کسی رای بیاورد که از نظر ایرانی های خارج از کشور در اکثریت است حالا این مقدمه ای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی: فعلا کهگیلویه را به عنوان مثال تحلیل می کنیم در یاسوج موحد به سناتور معروف است و می گویند اگر از کهگیلویه سناتور به مجلس راه پیدا کند باید ما یاسوجی ها هم نماینده قدری را به مجلس بفرستیم که بتواند از پیش موحد(سناتور) کاری از پیش ببرد!!!!!!!!!!! گچساران هم دوست ندارد که موحد به مجلس برود چون می گویند اگر موحد به مجلس برود چیزی گیر ما نمی آید و .... حالا کهگیلویه ای های مقیم در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران و یاسوج و آبادان و بهبهان و گچساران و اهواز و عسلویه و رامهرمز و آغاجاری و باغملک و ... و که از بیرون کهگیلویه بزرگ را نظاره گر هستند و به مسئله نگاه می کنند موحد را اصلح و عزت کهگلو می دانند و دوست دارند که ایشان باید به مجلس بروند تا حق مردم کهگیلویه بزرگ را بگیرد و هیچگونه هم تعصبی ندارند و به همین علت است که در یاسوج آن همایش عظبم را داشتند در آبادان این همایش را دارند و موحد وقت ندارد و گرنه بقیه شهرستان ها هم از ایشان دعوت کردند و چون قانون اجازه نمی دهد مثل خارج از کشور به همه شهرهای ایران صندوق رای ببرند دو روز قبل از رای گیری انتخابات همه کهگیلویه ای های مقیم خارج از کهگیلویه بزرگ وارد کهگیلویه بزرگ می شوند که رای به موحد بدهند بخصوص نماز جمعه یاسوج در آن روز خلوت خلوت است!! و روز دوم اسفند 98 مرزهای کهگیلویه بزرگ بخصوص امام زاده علی (ع) و چرام و بهمئی و دیشموک و تشان و ترتاب و کت بهمئی خیلی شلوغ است و همین جا از فرمانداران مرزی کهگیلویه بزرگ خواهانیم که صندوق های سیار بیشتری در مرزها در نظر بگیرند که کهگیلویه های مقیم خارج از کهگیلویه بزرگ راحت رای خود را به صندوق بریزند انشاءاله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
0
0
همه رای میدن خوب هم رای میدن دلیلی نداره شما جای مردم فهیم اظهار نظر کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
0
0
جون خوت تیسو پاته وه خارج ننهاییه
نام:
ایمیل:
* نظر: