به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۲۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
دهرابپور ادامه داد: وقتی آقای درخشنده پور را در آن جلسه دیدم فهمیدم که آقایان برنامه جدیدی را طراحی کرده اند و هدف خاصی را دنبال می کنند.
خبردنا: کاندیدای اصولگرایان بویراحمد و دنا تاکید کرد که برای معرفی کاندیدای نهایی این جریان در این حوزه تبانی صورت گرفته است.

به گزارش"خبردنا"، دکتر کیان دهرابپور در کلیپی که از وی در فضای مجازی منتشر شده است با بیان این مطلب گفت: به دلیل شور و نشاط سیاسی و به دلیل آنکه از دیگر کاندیداهای این جریان جوانتر بودم و همچنین به دلیل بحث گام دوم انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حضور جوانان در این دوره از انتخابات کاندیدا شدم.

وی با بیان اینکه فضای مناسب حضور بنده در این دوره از انتخابات را خراب کردند ، اظهار داشت: در حال حاضر هیچ تصمیمی برای انصراف از این رقابت سیاسی نگرفته ام.

این فعال سیاسی برادر بزرگتر خود را مشوق اصلی برای حضور و ادامه راه عنوان کرد و گفت: با همراهی ایشان در این راه وارد شده و این راه را نیز ادامه خواهد داد.

وی با تشریح روند معرفی کاندیدای نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا اظهار داشت: بنده و سه نفر دیگر که شامل آقایان هدایت خواه ، امامی و عسکری بودند به عنوان چهار گزینه اصلی این جریان به مجمع نیروهای انقلاب معرفی شده بودیم.

دهرابپور تصریح کرد: بعد از آنکه آقای هدایت خواه از حضور در بویراحمد انصراف داده و اعلام کردند قصد دارند در تهران نامزد انتخابات شوند بجز من و آقایان امامی و عسکری گزینه دیگری وجود نداشت.

این کاندیدای انتخابات مجلس در بویراحمد و دنا با تاکید بر اینکه تا زمان انصراف آقای هدایت خواه هیچ خبری از آقای منتظریان به عنوان گزینه های احتمالی نبود گفت: پس از انصراف آقای هدایت خوا وی اعلام نمود که ما سه نفر گزینه مجمع اصولگرایان خواهیم بود و این را هم اعلام کرد که یکی دو گزینه دیگر هم می تواند به این جمع اضافه شود.

این فعال سیاسی ادامه داد: در همان جلسه آقای هدایت خواه اعلام کرد که تمامی این گزینه ها برای انتخابات ثبت نام کنند و پس از اعلام نتیجیه بررسی صلاحیت ها طی یک نظر سنجی عمومی کاندیدای نهایی جریان انتخاب و معرفی شود.

وی با بیان اینکه در این دوران استقبال مردمی از بنده بسیار خوب بود، ادامه داد: شب 15 آذر شانس من برای معرفی به عنوان گزینه نهایی بسیار بالاتر از سایر گزینه ها است جلسه ای ترتیب دادند و در همان جلسه به صراحت اعلام کردند که نباید اجازه دهیم دهرابپور به عنوان گزینه نهایی جریان انتخاب شود.

این فعال سیاسی ادامه داد: در همان جلسه این افراد از آقای خرامین خواستند که برای انتخابات ثبت نام کند و در آخر به این نتیجه رسیدند که آقای منتظریان را معرفی و بعنوان گزینه نهایی معرفی کنند.

دهرابپور با تاکید بر اینکه این افراد برخلاف ساز و کار ائتلاف نیروهای انقلاب در روز شنبه 26 آذز آقای منتظریان را به عنوان کاندیدای نهایی معرفی کردند، افزود: اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بویراحمد و دنا 43 عضو دارد که در جلسه ای که این آقایان همان روز ترتیب داده بودند فقط 23 نفر از اعضاء حضور داشتند .

وی با بیان اینکه این تصمیم به وسیله کمتر از 50 درصد اعضا گرفته شد، اظهار داشت: این شورا قانونا نمی توانست کاندیدای نهایی را انتخاب کند و کاندیدای نهایی می بایست براساس نظر سنجی عمومی انتخاب و معرفی می شد.

این کاندیدای اصولگرای مجلس یازدهم با بیان اینکه در عصر همان روز همان افراد آقای منتظریان را تا فرمانداری همراهی کرده و ایشان نیز برای انتخابات ثبت نام کرد، گفت: در این مورد آقای هدایت خواه از موضع بنده حمایت کردند و اعلام داشتند که این موضوع خلاف ساز و کار اعلام شده است و باید نظر سنجی عمومی کاندیدای نهایی را انتخاب کند.

این فعال سیاسی با تاکید براینکه برخی از ترس این موضوع که احتمال دارد بنده به عنوان کاندیدای نهایی جریان معرفی شوم رویه انتخاب کاندیدای نهایی را تغییر دادند، افزود: این افراد مطمئن بودند که اگر زمان بگذرد دهرابپور به عنوان گزینه نهایی معرفی خواهد شد تمام تلاش خود را برای معرفی هرچه سریعتر گزینه مد نظر خودشان انجام دادند.

وی با تشریح یکی از نشست های جریان اصولگرایی برای انتخاب کاندیدای نهایی گفت: شب 23 آذر بنده و دیگر گزینه ها را برای نشستی دعوت کردند که وقتی وارد جلسه شدم آقای درخشنده پور را هم در جمع افراد حاضر مشاهده کردم.

دهرابپور ادامه داد: وقتی آقای درخشنده پور را در آن جلسه دیدم فهمیدم که آقایان برنامه جدیدی را طراحی کرده اند و هدف خاصی را دنبال می کنند.

این کاندیدای اصولگرای بویراحمد و دنا اظهار داشت: در همان جلسه که آقای هدایت خواه هم حضور داشتند نظرات همه گزینه ها اعلام شد و من هم بیان کردم که نظرم همچنان بر برگزاری نظر سنجی عمومی است.

این فعال سیاسی ادامه داد: البته در همان جلسه از آقای هدایت خواه خواستم که به صورت جداگانه از تمامی گزینه های موجود مصاحبه گرفته و هر کدام از این پنج نفر را که شاخصه های رای آوری بیشتری در بین مردم را دارند را انتخاب و به عنوان گزینه نهایی معرفی نماید که آقای هدایت خواه اظهار داشتند به دلیل آنکه شاید به این صورت دین کسی برگردنم باشد این پیشنهاد را نپذیرفتند.

وی تصریح کرد: در همان نشست آقای هدایتخواه پیشنهاد دادند که هر کاندیدا ده نفر را به عنوان معتمد معرفی کند تا این افراد از بین گزینه های موجود یک نفر را به عنوان گزینه نهایی انتخاب نمایند.

دهرابپور با بیان اینکه در همان شب سوگندنامه ای نوشته و به امضاء همه رسید افزود: در بند 2 این سوگند نامه آمده بود که هیچ کدام از گزینه ها حق ندارند تا زمان مشخص شدن کاندیدای نهایی جریان با سایتها و خبرگزاری ها مصاحبه کنند و خود را گزینه نهایی معرفی کنند.

این کاندیدای اصولگرای بویراحمد و دنا اظهار داشت: متاسفانه برخلاف این سوگند نامه فردای همان روز آقایان منتظریان و درخشنده پور با سایت های و خبرگزاری ها مصاحبه کرده و خود را به عنوان گزینه نهایی جریان معرفی کردند.

این فعال سیاسی با اظهار تاسف از این اقدام اظهار داشت: در همان روز یکی از همان کاندیداها با من تماس گرفت و اعلام کرد که من و یکی دیگر از گزینه ها بصورت هماهنگ ده نفر را معرفی کنیم تا گزینه نهایی مجمع از بین یکی از ما سه نفر انتخاب شود.

وی با بیان اینکه به این فرد اعلام کردم که این کار خلاف عرف ، شرع و خلاف ساز و کار جریان انقلابی است و به هیچ وجه این کار را انجام نخواهم داد، افزود: پس از شنیدن این موضوع با آقای هدایت خواه تماس گرفتم و اعلام کردم که وقتی چنین اقداماتی در حال انجام است سوگند نامه ای که به امضاء گزینه ها رسیده باطل است.

دهرابپور در پایان تاکید کرد: در انتخاب و معرفی گزینه نهایی اصولگریان بویراحمد و دنا تخلف و تبانی صورت گرفته است.
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تیرتاجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
جناب دهرابپور باید حتما در انتخابات بماند و کنار نکشد، ماندن ایشون و بدست آوردن هر چقدر رای ررای دشمنانش شکست و برای خودش و دوستدارانش پیروزیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
0
درودبردکتردهرابپور
فلفغ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
0
والا این طرفداری که تو ازش خبر داری ومردم ندارند معلوم نیست کی برادر من تو همین دولت اباد وطایفت اگه تونستی دوتا جلسه تشکیل بدی در ضمن ادم باید حداقل سخنران باشه
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
0
برادرارزشی ارزشی بمان ،بهتراست تومسیرباشی تابتونی پیشرفت کنی ....
زنده باد ايران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
0
آقاى دهراب پور شما ۱۰۰۰ رای هم نمیاری، الکی خودتو بزرگ نکن،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
0
اقای دهراب پور فردی با صداقت و با اصالت است باید فریب همچون افرا. خودخواه را نخورد.تصمیم درست بگیرد یا مستقل وارد شود یا افراد دیگر گروه اصول گرا هماهنگ شود
نام:
ایمیل:
* نظر: