به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۳۳۲۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
هاشمی پور اظهار داشت؛ من با مردم عجین هستم آن‌وقت می‌گوید که مردم دیگر من را نمی‌خواهند درود بر انصافتان.
خبردنا؛  نماینده کهگیلویه بزرگ در ادامه نشست های انتخاباتی خود میهمان دو ایل بزرگ سادات و بابکان بود.

به گزارش"خبردنا"، عدل هاشمی‌پور در این دیدار ضمن تبریک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: افرادی که زمانی کنار بنده بودند و الآن در کنار شما عکس گرفتند به این خاطر هست که چون بنده منافع مردم را بر منافع آن‌ها تشخیص دادم، از من جدا شدند؛ خداوندا تو شاهد باش که همواره منافع مردم بر منافع فردی ترجیح می‌دادم و ترجیح خواهم داد.

وی در ادامه گفت: به جوانان کهگیلویه بزرگ نوید می‌دهم به یاری خداوند متعال که در نیمه اول سال 99، شاهد یک تحول عظیم در پتروشیمی دهدشت برای جذب نیروی انسانی خواهید بود دیگر همه‌چیز شفاف و تکمیل‌شده و زیرساخت‌های پتروشیمی آماده هست؛ حدود 200 میلیارد تومان در پتروشیمی دهدشت در سه سال گذشته هزینه شد.

هاشمی پور اظهار داشت؛ الآن هم پتروپارس وابسته به وزارت نفت با 3 هزار میلیارد قرارداد وارد شهرستان کهگیلویه شده و به دنبال مکان و تجهیزات برای تجهیز کارگاه ساختمان‌های صنعتی است و به‌زودی آماده می‌شود؛ در نیمه اول سال آینده، با چشمانم می‌بینم و می‌بینید که اتوبوس به اتوبوس جوانان بیکار مشغول به کار می‌شوند و آن چیزی که آرزوی دیرینه‌ام بوده‌ را خواهم دید.

وی خطاب به منتقدین خود، گفت: ای برادر عزیز خودت میدانی که صرفاً برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام آمده‌ام، بنده صرفاً نیتم این هست که این طرح‌های بزرگ همچون سد آبریزی، آب چهار شهر از سد کوثر، فسفات چرام، باند اضطراری فرودگاه دهدشت را که شروع کرده‌ام را به اتمام برسانم.

وی افزود؛ خداوند تو شاهد باش که صرفاً برای تکمیل این طرح‌ها اینجا هستم، برادر عزیز اگر این مردم را دوست داری برای یک‌بار هم اجازه بده و مزاحم ما نشو؛ بگذارید برای مردم کارکنیم، انصاف داشته باشید، مردم چهار دوره به شما مهلت دادند، شما هم یک‌بار دیگر به ما مهلت دهید و بگذارید که این طرح‌ها را تکمیل کنم.

عدل هاشمی پور اظهار داشت: در چهل ماه گذشته نمایندگی حتی یک نصف روز را هم مرخصی از 90 روزه‌ی مجلس استفاده نکردم، اما همیشه در بین مردم بودم، اطلاعات قوی از حوزه‌ی انتخابیه دارم. اعلام می‌کنم و مثل گذشته توصیه می‌کنم به حرف اطرافیان گوش ندهید.

وی خطاب به یکی از کاندیدای این شهرستان گفت: «من به تو احترام گذاشتم و احترام می‌گذارم؛ احترام نگذاشتی اما احترام می‌گذارم. همین‌جا توصیه می‌کنم؛ حیف است که توی این فشارهای اقتصادی عروس و دامادها، محتاج یک جهیزیه باشند. من و شما و دیگران مبالغی را برای این زوج‌ها هزینه کنیم، برای یک‌بار انصاف به خرج دهید از آقایان دیگر عبرت بگیرید.»

هاشمی پور اظهار داشت؛ من با مردم عجین هستم آن‌وقت می‌گوید که مردم دیگر من را نمی‌خواهند درود بر انصافتان. هزینه‌هایی که در این راستای انجام می‌دهی از شما خواهش می‌کنم که این پول‌ها را اگر به ما نمی‌دهی به یک خیری بده تا جهیزیه برای عروس و دامادهای مستمند بدهد عندالله این به نفع ماست.

هاشمی پور با تبریک دهه فجر، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با مدیریت جهادی، اخلاص، خداترسی، دین‌داری و شجاعت به معنای قوت قلبی که داشت حکومت ستم‌شاهی را برکنار کرد و دین آمریکایی را کنار زد و دین اسلام ناب محمدی و عاشورایی را جایگزین کردند باید بر این امام درود بفرستیم.

وی گفت؛ خداوند را بابت این‌همه امنیت که یکی از شاخص‌های توسعه هست شاکریم و این امنیت پایداری به بابرکت خون شهدا و فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و عزیز دلمان، سرورمان و فرمانده‌مان شهید سپهبد سلیمانی که این امنیت امروز را به ارمغان آورد و خداوند را باید شاکر باشیم که زیر این سایه امنیت، توفیق خدمات‌رسانی پیدا کردیم بنا بر این همواره باید از اندیشه‌ها پاسداری کنیم آرمان‌های امام (ره) را قدر بدانیم.

هاشمی پور اظهار داشت؛ باید هم مواظب جهاد اطرافمان و هم مواظب داخل باشیم و قدردان مسئولین ایران باشیم و از صبر و بردباری مردم علیرغم همه‌ی مشکلاتی که دارند تشکر کتیم و باید برای یک‌بار باخرد جمعی و کار تیمی به مردمان و کشورمان کمک کنیم.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
0
فعلا باید بگیم ایشون هزینه نفرمایند؛ بازنده و برنده بودن پیش کش.
بابکانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
0
فعلا بااین غذا دهی به شعور وبزرگ منشی طایفه بابکانی توهین کرده ای وقطعا با این هزینه ها نمی تونی جلوی موج استقبال مردم ازموحد رابگیری
رضاا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
0
قضییه این جهیزیه مرتب یادآوری می شودولی درعمل یه عده خاصی بهره مندمی شوندسرانجام اش هم مثل سبدکالای دولت روحانی برای یه مدت معینی برای افرادخاصی است
نام:
ایمیل:
* نظر: