به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۳۴۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

خبردنا: یک عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: این شورا لیستی را برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس ارائه نداده و قصد چنین کاری را هم نخواهد داشت.

آذر منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌که گفته می‌شود اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات لیست خواهند داد، گفت: مصوبه شورای عالی کاملا روشن است و با یک رویکرد اجرایی به تصویب رسید. شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان که متشکل از ۲۹ حزب است که بر این اساس اعضای شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و شخصیت‌های حقیقی در تهران لیستی نخواهند داد.

این عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: همانطور که گفته شده احزاب اصلاح‌طلب می‌توانند با عنوان و نام خودشان از کاندیدایی حمایت و نامزدهایی را معرفی کنند و در این رابطه منعی برای آنان وجود ندارد.

وی درباره تغییر حوزه نامزدهای ثبت‌نامی از حوزه تهران نیز گفت: رفتن نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه دیگر به هیچ وجه توصیه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نیست و چنین چیزی هم مطرح نبوده است؛ تغییر حوزه‌های انتخابیه بر عهده خود فرد است.

منصوری گفت: شورای عالی سیاست‌گذاری مرکز یا همان تهران دخالتی در این موضوع ندارد و اگر شورای عالی سیاست‌گذاری استان پذیرش داشته باشد با خود نامزد می‌توانند به تفاهم و توافق برسند که فرد حوزه‌اش را تغییر دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: