به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۳۴۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶
هاشمی پور گفت: چرا نباید یک حاج میراحمد دیگری در منطقه داشته باشیم مگر همه چیز در نمایندگی است؟
خبردنا؛  نماینده کهگیلویه بزرگ در ادامه نشست های انتخاباتی خود میهمان دو ایل بزرگ نویی و سادات امامزاده علی بود.

به گزارش"خبردنا"، سردار عدل هاشمی پو با بیان اینکه تهمت ها، بداخلاقی ها، جوسازی و شایعات و نفاق ناشی از عدم خودسازی است، اظهار داشت؛ آموزه های دینی به ما یاد داده اول خودسازی کنید .

وی گفت: نتیجه انتخابات هر چه باشد تا خرداد باید  برای مردم نوکری کنم ضمن اینکه به فضل پروردگار با توکل به خدا و حمایت سادات طوایف و ایلات برنده انتخابات هستم بنده شکی در این قضیه ندارم .

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود: اگر خدای ناکرده پیروز انتخابات نشدم از یک چیز ناراحت می شوم  و ممکن است دلم بشکند؛و اینکه سرنوشت کارهای بزرگ و نیمه تمام که شروع کردم و فقط خودم می دانم چطور به اینجا رساندم چه می شود! چون اتمام این کارها مرد می خواهد و دلی بزرگ.

هاشمی پور گفت: فقط می دانم چه راهی را رفتم که امروز پتروشیمی دهدشت کلید خورده و هزاران نفر بکار مشغول می شوند چه کاری کردم تا سدآبریز را شروع کردم با وجود مخالفت استان همجوار و می دانم فسفات ،جاده پاتاوه، جاده آب حیات جاده دمه،جاده دمه را شروع کردم خودم می دانم چه پیشنهادی به زنگنه دادم که مسیر گاز از تنگ پیرزال عبور دهد جاده تنگ چویل خودم می دانم معدن نیترات دییشموک را به چه مرحله ای رساندم جاده دشت آزادی و تونل زیرنا و چه خون دل خوردم تا باند اضطراری دهدشت را شروع کردم بیمارستان چرام را چطور شروع کردم.

کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم خطاب به رقیب افزود: سر به سر ما می گذاری ؟چرا تحمل دو دوره ماندن ما را نداری؟ همین ایل بویراحمد که ۱۶ سال پشت سر تو بودند حسادت نداشتنم یک دور من امدم مزاحمت مزاحمت یعنی چی؟

هاشمی پور یک توصیه هم به نهادهای امنیتی داشت و ضمن تشکر از نیروهای امنیتی و قضائی افزود:  دوره گردی و عملیاتی که حاج آقا شروع کرده سخنرانی که شروع کرده دستپاچگی که دارد ممکن است خدای ناکرده اتفاقاتی بیفتد ما تجربه گذشته را داریم بنده به هیچ وجه اجازه نخواهم داد خون از دماغ کسی بیاید همیشه عامل به وحدت بودم دنبال اصلاح ذات این بودم دنبال این بودم جامعه به هم نزدیک شوند خاطرات گذشته نباید تکرار شوند.

هاشمی پور گفت: مردم دیگر تحمل ندارند فشار اقتصادی از یک طرف بیکاری از یک طرف. من و تو آمدیم برای مردم دردسر ایجاد کنیم؟ انصاف ایجاد می کرد مانندحضرت حجت الاسلام بزرگواری که مردانه ایستاد به دو دور قانع شد میدان را به فرد دیگری داد قانع می شدی الگو می گرفتی چقدر ما باید حریف سیاسی باشیم؟ چقدر حریف قدرت باشیم بس است.

وی افزود: اگر جای تو بودم می رفتم جایی برای رضای خدا نماز میت می خواندم کار فرهنگی می کردم مسایل دینی را دنبال می کردم در حوزه های دینی کلاس اخلاق می دادم .

هاشمی پور گفت: چرا نباید یک حاج میراحمد دیگری در منطقه داشته باشیم مگر همه چیز در نمایندگی است؟من اگر جای تو بود تاالان ۱۰ نماینده داشتم اما چقدر مدیرپروری کردی؟

وی اضافه کرد: تجاربی به برکت نظام کسب کردم در رابطه با همین کارهایی که الان کلید خورده باید اینجا پیاده کنم با دولت همکاری کردم اعتبار گرفتم هشت هزار میلیارد تومان الان پروژه در حوزه انتخابیه در حال اجراست سوابق را بررسی کنید.

وی از نیروگاه برق، پتروشیمی، سد آبریز، گازرسانی به بخش ها، آبرسانیها و … به پروژه های مهم نام برد و گفت: برای این کارها آمدم تو را به جدت  زمینه یک درصد نا امنی را در حوزه انتخابیه فراهم نکن.مردم فقیرند بیچاره شدند ولی امنیت حاکم است این امنیت را ما خدشه دار نکنیم نگرانم خدای ناکرده خون از دماغ کسی بیاید.

هاشمی پور با بیان اینکه موحد دوقطبی ثلاث و بویراحمد را ایجاد کرده است، تصریح کرد: من نمی گویم برو کنار یا حوزه انتخابیه را تغییر بده کاری به کارت ندارم چون ترسی ندارم اما بیا سالم رقابت کن.

وی گفت: از همه موکلین و هوادارن می خواهم  به شورای تأمین و نیروهای امنیتی کمک کنیم اخلاق را رعایت کنیم اگر جایی عزیزی به من پرید جو را متشنج نکنید.

هاشمی پور با اشاره به موانع و کارشکنی ها در اجرای پروژه ها گفت: چهار سال خون دل خوردم موانع برایم درست کردند به خدا توکل کردم کنتور گاز مجانی گرفتم جوسازی کردند با رایزنی جهیزیه گرفتم به تبیلغات ربط می دهند.

وی افزود؛ من اگر اهل دینا باشم خودم را وارد این میدان مین نمی کنم مانند دیگران استراحت می کنم خود را به خطر انداختم.
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
در مورد سخنان آقای هاشمی 2 نکته وجود دارد: 1- حاج آقای بزرگواری هرگز بعد از اتمام دوره نمایندگی شان مراجعه مردمی نداشته است. اما آقای موحد در طول 12 سال گذشته که نماینده مردم کهگیلویه نبود همیشه دفترشان پر بود از مردمی که برای پیگیری کارهای شان به ایشان مراجعه می کردند. ایشان نیز به دلیل اینکه نماینده نیود امکان پیگیری موثر را نداشت (حتی در دوره ای که نماینده بهبهان بود حراست مجلس با دریافت کارت ملی ملاقات با ایشان را محدود کرد). بنابراین این فرضیه که قدرت طلبی ایشان را وادار به کاندیداتوری کرد مورد قبول نیست. بلکه مراجعات مکرر مردمی ایشان را وادار به کاندیداتوری کرد. 2- موضوع بسیار ساده است هر کسی می تواند کاندید شود اجازه دهیم مردم انتخاب کنند همین. اینکه تو چرا آمدی و اجازه ندادی من بدون رقیب وارد مجلس شوم که نشد حرف
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
دم از فقرمردم میزنی اما سفره رنگی آنچنانی پهن می کنی ؟ دم ازحمایت محرومین می زنی اما جشن عروسی آنچنانی برا دخترت می گیری ؟ دم از انقلاب می زنی اما فرزندانت ماشین میلیاردی سوار می شوند ؟ جاده دمه وطسوج به تو چه ربط دارد اینها درزمان بزرگواری انجام شدند
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
کاش همه مثل بزرگواری بودند
هم شهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
آقای هاشمی پور شما هم از آقای بزرگواری صداقت و شجاعت و ساده زیستی را یاد بگیر .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
موحد16 سال مجلس کاری نکرد برای حوزه خود دراین مدتی که درمجلس هم نبود نتوانست یک کار فرهنگی یا جهادی درکشور یا شهر خود انجام دهد حتی در اتفاقات که در کشور افتاد بیانیه ای صادر نکرد فقط داشت نگاه میکرد. ایشان پیر خسته وتوانایی کار و دویدن به این طرف وآن طرف ندارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
0
0
به پایان سلام کن...
نام:
ایمیل:
* نظر: