به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۴۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان بویراحمد و دنا با تاکید براینکه کاندیدای انتخاباتی مورد حمایت احزاب 16 گانه اصلاح طلبان این حوزه انتخابیه دکتر بهرامی است، گفت: سید باقر موسوی در این انتخابات از آقای زارعی حمایت نخواهد کرد.
" سید عمار نوروزی " در گفت و شنود اختصاصی با "خبردنا" با بیان اینکه حمایت آقایان ایزدپناه و فروزان را از کاندیداتوری آقای روشنفکر تکذیب می کنم افزود: موضوع آقای سید باقر موسوی در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی سکوت خواهد بود و ایشان از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه سید باقر موسوی در انتخابات مجلس یازدهم در حوزه بویراحمد و دنا هیچگونه دخالتی نخواهد داشت، اظهار داشت: تا این لحظه نظر وی همچنان بر عدم حمایت از کاندیدای خاصی پابرجا بوده و ایشان دخالتی در این انتخابات نخواهند داشت.

این فعال سیاسی با بیان اینکه اگر نظر آقای سید باقر موسوی دچار تغییر شود وی قبل از اعلام آن با یاران اصیل و وفادار به اصلاحات مشورت خواهند کرد، افزود: با توجه به اطلاعات میدانی و گفت و گو با شاخصین اصلاحات در حوزه بویراحمد و دنا آقای موسوی بر عدم حمایت از کاندیدای خاص تاکید داشته و نظر نماینده اسبق بویراحمد و دنا تغییری نخواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه آقای موسوی به اصلاح طلبان حوزه بویراحمد و دنا اختیار تام برای حمایت از کاندیداهای مختلف را داده است، گفت: ایشان اعلام نموده اند که از شخصی حمایت کنید که مواضع فکری وی به اصلاح طلبان نزدیکتر باشد.

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان بویراحمد و دنا با اشاره به برخی سوء تفاهم های به وجود آمده میان سید باقر موسوی و دکتر بهرامی، افزود: آقای موسوی و دکتر بهرامی هیچ مشکلی با هم نداشته و حتی آقای بهرامی پیش از ثبت نام چند بار با آقای موسوی نشست داشته ولی تاکنون آقای موسوی از وی حمایت نکرده است.

نوروزی گفت: با توجه به تحلیل های سیاسی و جناحی و همچنین با مشورت از دوستان اصلاح طلبی که از اردوگاه آقای زارعی نماینده فعلی بویراحمد و دنا جدا شده بودند احزاب 16 گانه اصلاح طلبان به این نتیجه رسیدند که در انتخابات پیش رو از دکتر بهرامی حمایت کنند.

وی با تاکید براینکه اردوگاه اصلاح طلبان بویراحمد و دنا در مسیر حمایت از دکتر بهرامی قرار گرفته است، اظهار داشت: به طور قطع و یقین اصلاح طلبان دیگر از آقای زارعی حمایت نخواهند کرد.

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان بویراحمد و دنا در ارتیاط با تصمیم ایزدپناه و فروزان برای حمایت از کاندیدای انتخاباتی موردنظرشان هم گفت: این عزیزان، انسانی هایی سیاسی و کاملا تشکیلاتی بوده و هر اقدامی که انجام دهند قطعا با هماهنگی با سید باقرموسوی و تشکیلات اصلاح طلبی خواهد بود.

نوروزی با تاکید براینکه احزاب 16 گانه اصلاح طلبان به هیچ وجه از آقای زارعی حمایت نخواهند کرد، گفت: نظر احزاب اصلاح طلب به هیچ وجه تحریم انتخابات نبوده و این احزاب مردم را جهت شرکت در انتخابات و انتخاب کاندیداهای اصلاح طلب تشویق می کنند.

وی با بیان اینکه پس از شروع رسمی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیداهای مورد حمایت اصلاحطلبان در استان به طور رسمی معرفی خواهند شد؛ اظهار داشت: در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان دکتر بهرامی خواهد بود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه در حوزه گچساران و باشت از دکتر غلامرضا تاجگردون حمایت خواهیم کرد، گفت: در حوزه کهگیلویه بزرگ به دلیل رد صلاحیت تمامی اصلاح طلبان توسط شورای نگهبان احزاب 16 گانه اصلاح طلبان از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهند کرد.
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهروند اصلاح طلب
|
Luxembourg
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
قسم میخورم تنها کاندید اصلاح طلب در بویراحمد و دنا در این دوره دکتر بهرامی میباشد.و بنده پس از تحقیقات کامل فهمیدم که بهترین کاندید اصلاح طلب بویرحمد و دنا برای این دوره انتخابات که به داد مردم برسد کسی نیست بجز دکتر محمد بهرامی.درود بر دکتر محمد بهرامی باصداقت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
این آقا هیچ کاره اصلاح طلبان است و انسانی با اندیشه منفعت طلبی دارد که به هر سمت و سویی در حرکت است، بهرامی هیچ وقت اصلاح طلب نبوده و این در خروجی شورای اصلاح طلبان نشان داده شد
امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
درود بر اصلاحات درود بر دکتر بهرامی مرد عملگرا......خدا دونه سی تو نشهسن حیفه فقط خت لیاقتشه داری..پیروز انتخابات کسی نیست جز دکتر بهرامی بقیه اداشو در میارن
سررود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
0
0
بهرامی رو همه دوست دارن. بخدا همینای که کامنت مخالف میذارن هم تو ته دلشون دوسش دارن. ولی تعصب نمیذاره
اصلاحات بویراحمد و دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
0
0
درود بر سید عمار نوروزی مرد روزهای سخت
راستگویی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
0
0
اصلاح طلبان با وجود سید عمار و سید یاسر به آینده امید وار خواهند بود .درود بر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: