به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۴۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷
خوب زاده در مطلبی در سری قبل با حمایت قاطع از زارعی به هدایتخواه حملات شدیدی می کرد
خبردنا :  مستند ساز نماینده " بویراحمد ودنا " و منتقد " ستار هدایتخواه " پدر معنوی جریان اصولگرا در بویراحمد و دنا  سخنگوی ستاد منتظریان شد .

به گزارش " خبردنا " ، براساس اعلام رسمی پیج اینستا ، " نادر منتظریان " کاندیدای ائتلاف انقلاب در حوزه انتخابیه " بویراحمد و دنا " ،  " رحمان خوب زاده " مستند ساز فیلم انتخاباتی " غلام محمد زارعی " نماینده " بویراحمد ودنا " و منتقد شدید " ستار هدایتخواه " حامی اصلی منتظریان بعنوان سخنگوی او انتخاب شد .

خوب زاده در مطلبی با حمایت قاطع از زارعی به هدایتخواه حملات شدیدی می کرد .

این مطلب نوشته " خوب زاده " در دوره گذشته انتخابات است که وی مستند ساز زارعی بود :


رحمان خوب زاده
– نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وکلای ملت علاوه بر نمایندگی از حوزه ی انتخابیه ی خویش وظیفه ی خطیر قانون گذاری را نیز بر عهده دارند. اصلی که حاج غلام محمد زارعی نماینده ی دور نهم مجلس شورای اسلامی نیز از آن مستثنی نبود. اما مسئله در آنجاست که نمایندگان مجلس به عنوان اعضای قوه ی مقننه اقداماتشان تا حد زیادی در ارتباط با قوه ی مجریه تعریف می گردد. چرا که در بعد نطارتی و قانون گزاری این نطارت بر روند اقدامات قوه ی مجریه بوده و قانون گزاری نیز متناسب با اقتضاعات این قوه صورت می گسرد و در روند توسعه و حل معضلات حوزه ی انتخابیه نیز مستقیما با قوه ی مجریه سروکار دارند. در چنین شرایطی نمایندگان به دو دسته تقسیم می گردند.

دسته ای که کاملا مجیز گو و در خدمت دولت اند که همانا نامه وکیل الدوله بودن برازنده ی آنهاست و دسته ای دیگر که به صورت مستقل و مدرس وار به وظیفه ی اصلی خود یعنی پاسداری از حقوق ملت عمل می نمایند.بر همگان واضح و مبرهن است که یاسوج به عنوان حوزه ی انتخابیه ی حاج غلام محمد زارعی دارای معضلات و مشکلات فراوان توسعه ای بوده و هست. آقای زارعی نیز به عنوان یک نماینده ی مستقل همه ی تلاش خود را طبیعتا معطوف نموده است تا با حفط استقلال تا حد امکان این مشکلات را مرتفع ساخته و موجبات پیشرفت یاسوج را فراهم آورد.

در تایید این استقلال هم همان بس که همانطور که روزی محکم و استوار پشت تریبون مجلس می رود و به عنوان موافق حضور دکتر نجفی ، شخصی که غالب نمایندگان مجلس با وی مشکل داشتند به عنوان وزیر آموزش و پرورش در کابینه ی دولت دکتر روحانی نطق می کند، به همانگونه هم هر گاه ضعف و خطایی از دولت دیده است با صدای رسا از تریبون ملت ابراز داشته.

اتفاقی که در دوره ی قبل و در زمان آقای هدایتخواه هرگز نیافتاد و هدایتخواه در قامت یک وکیل الدوله ی تمام عیار و نه وکیل ملت بی چون و چرا از رئیس دولت سابق حمایت می کرد.اما مسئله ای که در این دوره متاسفانه گریبان حاج زارع و سایر نمایندگان شهرستان های دور و نزدیک کشور را گرفته است معطوف بودن بسیار شدید دولت بر مسائل بین المللی و منطقه ای است.

تمرکزی که متاسفانه برای رسیدگی به امور استان های محروم و شرستان های کوچکتر کمترین مجال را باقی گذاشت. با همه ی این اوصاف اما حاج غلام محمد زارعی با تمام توان پای مشکلات منطقه ای ایستاد و همه ی همت خویش را به آبادانی و پیشبرد مسایل حوزه ی انتخابیه فارغ از جار و جنجال های سیاسی و رسانه ای و با وجود مشکلات عدیده ی دولت و تمرکز بی اندازه بر مسایل بین المللی توسط دولتمردان نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: