به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۳۴۲۷
|
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
پس از اعزام تیم ویژه استاندار به چرام:
روز گذشته پشت درهای بسته و با حضور مدیران استانی ، شورای شهر چرام همه موارد بررسی شد که نهایتا اعلام شد استیضاح و عزل علی نوری شهردار چرام قانونی بوده است.
خبردنا: پس از عزل شهردار چرام توسط شورای شهر ، اعتراضاتی در این خصوص از طرف شهردار صورت گرفت و حتی گفته شد کار به دستگاه قضایی هم کشیده شد اما قرار بر این شد موضوع با در نظر گرفتن قانون مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش"خبردنا"، استاندار کهگیلویه و بویراحمد چند روز پیش سفری به مناسبت دهه فجر و افتتاح پروژه ها به این شهر داشت که در یکی از این افتتاحیه ها ، شهردار سابق چرام در حضور استاندار اعتراضات شدیدی به عزل خود کرد و استاندار هم سخنان وی را شنید.

پس از گذشت دو روز از اینکه استاندار سخنان شهردار سابق را شنید ، دستور پیگیری داد و تیمی برای پیگیری موضوع به این شهر اعزام شد .

روز گذشته پشت درهای بسته و با حضور مدیران استانی ، شورای شهر چرام همه موارد بررسی شد که نهایتا اعلام شد استیضاح و عزل علی نوری شهردار چرام قانونی بوده است.

بنابراین گزارش طی نشستی با حضور فیلی معاون عمرانی استاندار، کاظمی مدیرکل امور شهری و کارشناس امور شهری ، فرماندار و اعضای شورای شهر و شهردار چرام در محل دفترشورای شهر چرام برگزار شد.

در این نشست که به منظور بررسی استیضاح علی نوری شهردار چرام برگزار شده بود بعداز شنیدن اظهارات شورای شهر و دفاعیات شهردار و صحبت های موافقین و مخالفین روند استیضاح اعلام شد براساس ماده 73قانون شوراهای اسلامی شهر صورت گرفته و عزل شهردار قانونی بوده است.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
0
0
فرماندار بهمئی و فرماندار کهگیلویه هم در انتخابات موضع گیری دارند بنابراین نمی توانند انتخابات را سالم برگزار کنند باید استاندار محترم فکری کنند
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
0
0
هنوز راننده لودر شهرداره؟
نام:
ایمیل:
* نظر: