به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۴۳۶
|
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
هاشمی پور افزود: مسیر توسعه را مطمئن هستم با شتاب جلو می‌برند.
خبردنا: نشست هم اندیشی جمعی از مردم «روستای آب الوان» و «سرآسیاب یوسفی» با عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده برگزار شد.

به گزارش "خبردنا"، در این نشست‌ها «عدل هاشمی پور» با تبریک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: «پروژه گازرسانی به بخش سرآسیاب یوسفی و ممبی یکی از دغدغه‌های بنده و مطالبه مردم عزیزمان بود، که الحمدالله این پروژه به سرعت در حال پیگیری است.»

وی در ادامه با بیان اینکه شبانه روز به فکر این هستم که چگونه گرد و خاک محرومیت را از این حوزه انتخابیه که به دلیل سهل انگاری برخی در طول سال‌های متمادی بر چهره آن نشسته است، را بزداییم، گفت: شماها دیدید و قطعاً دنبال کردید در این 4 سال چه اقدامات خوبی در بحث گازرسانی، آبرسانی و افزایش تخت‌های بیمارستانی و ... انجام گرفت.

هاشمی‌پور با بیان اینکه مردم فهیم کهگیلویه بزرگ می‌دانند که چرا در سال‌ها گذشته و به چه دلایلی محرومیت‌ها بوده و این در حالی است که خدمات نظام اسلامی به مناطق محروم بی نظیر بوده و فقط فردی را می‌خواست که پیگیر امورات باشد، گفت: الحمدلله در همین دهه فجر در شهرستان‌های مختلف کهگیلویه بزرگ طرح‌های خوبی کلنگ زنی و افتتاح شد. 23 پروژه در شهرستان چرام کلنگ زنی و افتتاح و همچنین در کهگیلویه 67 پروژه نیز کلنگ زنی و افتتاح شد.

وی افزود: از مجموع 67 پروژه کهگیلویه، 51 پروژه افتتاحی و 16 پروژه کلنگ زنی بود که در مجموع برای 463 نفر اشتغالزایی صورت گرفت.

هاشمی‌پور گفت: مردم فهیم کهگیلویه بزرگ می‌دانند که اگر اکنون در دیشموک، چاروسا، دشمن زیاری طرح آبرسانی با اعتبار 150 میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود، به این خاطر است که این منطقه بر مدار توسعه قرار گرفته است و اینها کارهایی است که گذشتگان باید پاسخ دهند که چرا از این اقدامات نکردند.

نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: مردم ما خوب می‌دانند که فرق خدمت و تلاش و ایجاد راه و زیرساخت‌ها یعنی چه، یعنی همه مردم از قِبل این پروژه‌ها خیال شان راحت باشد که کهگیلویه بزرگ در حال آبادانی است. لذا مردم به عقب بر نمی‌گردند. و مسیر توسعه را مطمئن هستم با شتاب جلو می‌برند. البته همه اینها خدمات نظام اسلامی است. بنده فقط نوکری مردم را کردم.

هاشمی‌پور در ادامه به پتانسیل‌های آب الوان اشاره کرد و گفت: «با توجه به پتانسیل‌های طبیعی روستای آب الوان اجرای طرح گردشگری در اولویت برنامه‌های پیش رو خواهد بود که الحمدالله اقدامات قابل توجهی صورت گرفت.»

وی افزود: «با اجرای این طرح و چشم‌انداز زیبا و تالاب زیبای برم الوان سالانه گردشگران زیادی به این منطقه هجوم می‌آورد.» «صنعت گردشگری می‌تواند، تحول خوبی در اقتصاد و اشتغال منطقه ایجاد کند.»
نام:
ایمیل:
* نظر: