به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۴۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳
فعال سیاسی اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ با تاکید براینکه ما اصلاح طلبان در این حوزه انتخابیه تابع تصمیم شورای سیاستگذاری هستیم واظهارداشت: باید منتظر نتایج نشست های شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در استان و شهرستان باشیم و از الان نمی توان گفت که اصلاح طلبان در کهگیلویه بزرگ از کاندیدای واحدی حمایت می کنند.
" حجت الاسلام سیدنعمت الله صدوقی " در پاسخ به این سوال خبردنا که یعنی هنوز نشست حمایتی از آقای دهبانی پور در شهرستان نگرفته اید؟ خاطرنشان کرد: آقای دهبانی پور امروز نامه تائید صلاحیت خود را گرفته  و ما نمی توانیم به سرعت و خودسرانه عمل کنیم.

وی گفت: باید بررسی کنیم که شرایط اصلاح طلبان در کهگیلویه بزرگ چگونه است، نظر مجمع اصلاح طلبان چیست، آیا کسی مانده یا نمانده و معتقدیم باید شرایط را سبک و سنگین کنیم.

این کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در پاسخ به این سوال که گفته می شود شب گذشته جمعی از اصلاح طلبان در یاسوج مرکز استان نشستی برگزار و بیانیه ای در حمایت از آقای دهبانی پور هم البته با شرط رعایت اتحاد 2 طیف اصلاحات در این حوزه انتخابیه منتشر کرده اند، شما آیا با این بیانیه موافق هستید یا خیر؟ هم ادامه داد: آقایانی که در این نشست بوده اند عضو احزاب بوده اند؟ نماینده احزاب بوده اند؟ جایگاه آنان در کدام حزب است؟ مسوولیت آنان اصلا در بین اصلاح طلبان چیست؟

وی با بیان اینکه نمی شود چهار نفر در محفلی بنشینند و بیانیه ای صادر کنند، اظهارداشت: ظاهرا چهار نفر در یاسوج نشستند و مطلبی نوشتند اما ما معتقدیم آقایان باید با بزرگانی چون  " دکتر لاهوتی " ، " آقای منطقیان " ، " دکتر کامرانی " ، مسوولان احزاب و چهره های شاخص این جریان بنشینند و مشورت کنند و سبک و سنگین بکنند که بمانیم یا نمانیم و اینطور نیست که فردی به تنهایی بلند شود و کاری کند.

صدوقی در پاسخ به این سوال که در بند هفتم بیانیه شب گذشته آقایان گفته اند که " دهبانی پور " با پیش شرط حمایت 2 طیف اصلاحات در انتخابات کهگیلویه بزرگ حضور خواهد داشت و آیا این اتفاق می افتد؟ یادآورشد: " نمی دانم قرار است دوستان چه کنند اما می دانم نشست ها باید با حضور حداکثری دوستان اصلاح طلب مان باشد نه اینکه تعدادی کم برای این جریان بخواهند تصمیم بگیرند." 

وی در پاسخ به این سوال که آیا " زمان کافی " برای برگزاری این نشست ها وجود دارد یا خیر؟ هم ادامه داد: برگزاری نشست ها می تواند در یکی 2 روز آینده برگزار شود و تاکنون هیچ اتفاقی در این ارتباط رخ نداده است.

این کاندیدای اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ گفت: در این نشست ها باید برنامه ریزی های لازم صورت گیرد و باید ببینیم که آیا دوستان می پذیرند از آقای دهبانی پور حمایت کنند یا خیر؟ آیا این شرایط را برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات کافی می دانند؟ باید ببینیم آیا دوستان از آقای دهبانی پور می خواهند استقبال کنند یا خیر؟ آیا دوستان مان در اردوگاه اصلاحات مانده اند یا به سمت و سوی دیگر کاندیداها رفته اند؟ 

صدوقی افزود: ما اطلاعات کافی از اینکه آیا حامیان اصلاحات به سمت و سوی سایر کاندیداها رفته اند یا نرفته اند را نداریم و اینطور نمی شود گفت چون آقای دهبانی پور تائید شده تمام اصلاح طلبان از اردوگاههای دیگر جدا شده و به ایشان می پیوندند.

وی با مبهم خواندن شرایط کنونی جریان اصلاحات در کهگیلویه بزرگ، تاکیدکرد که تاکنون هیچ نشستی برای آینده این جریان در انتخابات برگزار نشده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه واقعا فرصت کافی برای برنامه ریزی و ساماندهی جریان اصلاحات در این حوزه انتخابیه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: فرصت کافی برای سازماندهی وجود ندارد و کار آقای افشانی در انصراف را یک کار قابل قبول می دانیم.

صدوقی تاکید کرد که تاکنون هیچ تماسی برای برگزاری نشست نهایی اصلاح طلبان با طیف موسوم به " دکتر لاهوتی " گرفته نشده و البته باید بگویم که برخی از کاندیداهای کنونی انتخاباتی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ هم می گویند ما اصلاح طلب هستیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ گفت: هیچ نشست حمایتی از دهبانی پور بین اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ برگزار نشده است و ما به نظر مجمع شورای اصلاح طلبان احترام می گذاریم.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تحلیلگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
0
0
خوب دقت کن سایت خبر دنا: افرادی که امروز در بهمئی به استقبال آقای دهبانی پور آمدند طایفه و بستگان نزدیک آقای دهبانی پور بودند نه اصلاح طلبان بهمئی.تعداد زیادی از آنها فقط آمدند خوشحالی خود را به خاطر تایید صلاحیت ایشان به او اعلان کنند چون به هر حال بعد از آن همه خدمت به او بگویند صلاحیت نداری آبروی خودش و خانواده اش (آن هم محیط کوچکی مثل استان خودمان )در خطر است بعد تعدادی از نیروهای دیگر کاندیداها آمدند تا شاید در صورت کنار رفتن تعدادی از افرادی که هنوز رای آنها خاکستری است به طرف آن کاندید هدایت کنند و تعدادی از کارکنان ارشاد بودند که به نحوی برای قدرشناسی آمدند... بنابراین از اصلاح طلبان کلیدی بهمئی فقط یک نفر دیده می شود که او هم (هم طایفه ای) ایشان می باشد بنابراین اگر وضع بدین صورت پیش رود آقای دهبانی پور امشب تا فردا انصراف می دهد. (متاسفانه از یاسوج حتی فامیل های درجه یک ایشان هم ایشان را همراهی نکردند در سفر امروز به بهمئی و این کار خوبی نیست!!!!!!!!!!!!)
نام:
ایمیل:
* نظر: