به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۴۸۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
وی ابراز کرد: خوشحالیم که جریان فرا منطقه‌ای ندای وحدت عامل به هم رسیدن چپ و راستی است که چهار دهه مردم را به جان هم انداخته بودند، بنام چپی و راستی،حزبی و لیبرال، اما امروز چپ و راست در آغوش هم قرار گرفتند.
خبردنا: جمعی از اهالی مناطق مختلف سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در دعوت‌های جداگانه از مهدی روشنفکر به جمع جریان مردمی و انقلابی ندای وحدت پیوستند.

به گزارش "خبردنا"، مهدی روشنفکر در این دیدارها خطاب به تخریبگران گفت: پیشنهاد می‌کنم تخریب‌گران بی تقوا اخلاق، ادب و معرفت را از مردم شهر دانشمند پرور سی‌سخت یاد بگیرند و بیایند در این شهر تا انسانیت را ببینند شاید تاثیر گرفتند و دست از بی تقوایی برداشتند.

وی با تاکید بر اینکه هر وقت در شهر سی‌سخت حضور یافته‌ام احساس آرامش می‌کنم به گونه‌ای که با خانه‌ام تفاوتی ندارد، ادامه داد: به تیم‌های ترور شخصیت و حیثیت متکی به آقایان به ظاهر با ادب تذکر جدی می‌دهیم،این گونه با آبروی افراد بازی نکنید.

روشنفکر یاداور شد: عده ای احساس می‌کنند هنوز هم میتوان مردم را از لولو ترساند،دوران ترساندن مردم و بهره برداری از ترسشان سرآمده، امروز به لطف خون شهدا همه خود را صاحب انقلاب میدانند، فوق تخصص‌های پرونده سازی دست از تخریب بردارید، دست از تهدید بردارید،مردم آنقدر رشید شده اند که دیگر نتوان از تائید در گزینش بترسند، متخصصهای برچسپ زنی باز هم به حربه‌های کثیف برچسپ زنی روی آورده اند، بساط برچسپ زنی و دلالی با ترس مردم و ترساندن مردم سرآمده است.

وی ابراز کرد: خوشحالیم که جریان فرا منطقه‌ای ندای وحدت عامل به هم رسیدن چپ و راستی است که چهار دهه مردم را به جان هم انداخته بودند، بنام چپی و راستی،حزبی و لیبرال، اما امروز چپ و راست در آغوش هم قرار گرفتند.

روشنفکر خاطرنشان کرد: کسانی که شعارهای تند انقلابی‌گری میدهند در تهران با بیزینس من‌های چپ که در عرصه سیاست هستند سر در یک آخور دارند،میدانم اعتیاد به پرخوری و رانتخواری دارید اما خود را برای جدا شدن از میزهای غصبی مردم آماده کنید.

این عضو هیئت علمی دانشگاه ادامه داد: شما چهل سال مردم را به جان هم می انداختید، بنام راست و چپ در انتخابات مردم آسیب می‌دیدند، با تحریک شما بابا بزرگ‌های تشنه قدرت و عاشق رانت و خودمحور با دعوای زرگری سیاسی برادر را مقابل برادر قرار می‌دادید، اما امروز همدیگر را در آغوش کشیدید، چون همگی نگران منافع مشترک و پروژه‌های مشترکتان هستید، چون میدانید کدام اردوگاه با دلالان و بیزینس من‌ها فاصله دارد، بنده منافع مردم را پیش پای هیچ باند و یا شخصی قربانی نمی‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای که گه گاه چهار دهه از تشکیل  حلقه های حزبیشان  میگذرد و تقریبا اعضاء شان در هر چهار دهه یکی هم بوده،  اخیرا اتاق‌های فکر چپ و راست را بر علیه جریان زلال ندای وحدت ادغام کرده‌اند تا نگذارند قدرت در بویراحمد مردمی شود، و مردم به مرزهای حلقه های محدودشان وارد شوند، حلقه‌های سیاسی که خروجی‌های رانتی مشخصی دارد، ما حلقه ای به وسعت بویراحمد و دنا ایجاد خواهیم کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: