به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۳۵۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
وی ادامه داد : با این همه گستردگی حوزه اما موحد از زندگی و فرزندان خود گذشت و پاشنه کفشش را بالا آورد و تلاش کرد .
خبردنا؛ نامزد نمایندگی مجلس در حوزه کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در اولین نطق انتخاباتی خود از حضور مردم چرام تقدیر و تشکر کرد و افزود : بعد از چند سال این توفیق نصیبم شد که اولین نطق انتخاباتی ام را در کنار مردم چرام باشم .

به گزارش"خبردنا"، سید محمد موحد گفت : سخنم را با محوری ترین شعارهای جمهوری اسلامی یعنی استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی آغاز می کنم .

موحد ادامه داد : استقلال ما در شرایطی حفظ شده است که تمام دنیا انگشت حیرت به دهان گرفته است که این مردم چه جنسی هستند که اینگونه مقاومت می کنند و با خود می گویند با چه محکی می توان این مردم را شناخت ؟ مردمی که در مقابل دسمن سر فرود نیاوردند در حالی که دنیا سر تعظیم در مقابل این مردم فرود اوردند .

وی افزود : جمهوری اسلامی با محوریت مردم سالاری تا جایی پیش رفته است که از شخص رهبری تا کوچکترین عضو در یک روستا اگر بخواهد انتخاب شود با رای مردم است و این نشانه مردم سالاری است.

وی با سوال از مردم که برای چه به این محل امده اید گفت : برای انتخاب نماینده مجلس ، مجلسی که قسمت اعظم ان منزلت قانون را مشخص می کند مجلسی که می تواند در همه امور دخالت کند و‌در راس امور باشد اینجا تجمع کرده اید .

موحد گفت : به نظر شما مجلس و نماینده مجلسی که مردم باید عصاره ان باشد دارای چه ویژگی هایی باید باشد.

وی ادامه داد : باید وقتی نماینده ای وارد مجلس می شود و پشت تریبون مجلس برای استیضاح وزیر قرار می گیرد به گونه ای صلابت داشته باشد که لرزه بر اندام وزیر بیاندازد.

موحد ادامه داد : به نظر شما نماینده مجلس نباید فردی باشد که رسانه های دنیا از وی نام ببرند؟

وی افزود : نماینده نباید کسی باشد که رانت خوار و معامله گر باشد .

سید محمد موحد ادامه داد : الان مسئولیت شما همانند من نوعی حساس است و باید انتخاب را به گونه ای رقم بزنید که تاریخ برای همیشه از آن یاد کند و از ذهن ها فراموش نشود. شما باید به سمتی بروید که مجلسی شکل بگیرد که سقف و سطحش بی بدیل باشد.

موحد در بخش دیگری از سخنانش گفت : می گویند موحد در ۱۶ سال که در مجلس بود چه کرد ؟ باید بگویم در زمانی که موحد نماینده کهگیلویه بود دو حوزه کهگیلویه و گچساران بود که کهگیلویه یکصد و سی روستا هیچ امکاناتی نه آموزشی ، نه بهداشتی نه مخابراتی و جاده ای و هر چیزی که شما فکر کنید ، نبود.

سید محمد موحد افزود : حوزه انتخابیه بزرگی که یک سر آن به گناوه و بوشهر ختم می شد ، یک سر آن بهبهان بود ، یک سر آن نوراباد ممسنی بود ، یک سر آن یاسوج بود و یک سر آن ائذه و مالمیر و یک سر آن هم چهارمحال و بختیاری بود .

وی ادامه داد : با این همه گستردگی حوزه اما موحد از زندگی و فرزندان خود گذشت و پاشنه کفشش را بالا آورد و تلاش کرد .

وی ادامه داد اگر می بینید جاده های چرام به باشت ، طسوج و چاسخار اقدامی شده است ، اگر جاده های روستایی شهرستان چرام کلید خورد ، همه از دوره موحد شروع شده است .

موحد گفت : اگر وضعیت کشاورزی و باغات شمس آباد الان رونق گرفته است طرح طوبی استان که در چرام است ، طرح مرمت قنات ها و چشمه ها از گرمسیر تا سردسیر ، از یادگاران موحد است.

وی افزود : در بحث آموزش و پرورش در دوران من ۹۰ مدرسه در چرام احداث شد . شما ببینید اکنون یک مدرسه احداث می کنند چقدر در فضای مجازی مانور می دهند !؟ اکر در زمان من فضای مجازی بود دیگر در آن فضا جایی نمی ماند.

موحدگفت: در جلسه استانی هیات دولت وقتی پیشنهاد احداث دانشکده صنعت و معدن چرام را دادم با مخالفت وزرای نفت و‌ صنعت معدن مواجه شد که من توضیحاتی دادم که احمدی نژاد حرف نامربوطی به من زد  که همانجا بر روی تکه کاغذی نوشتم به حرمت مهمان بودن و رییس جمهور بودنت جواب را نمی دهم و می روم که وقتی خواند گفت حرف آقای موحد درست است و دانشکده صنعت و معدن را تصویب کرد.

وی در دفاع از عملکرد خود در چرام گفت : بهترین فضای فنی و حرفه ای ، اولین دانشکده دولتی در کهگیلویه ر در چرام راه اندازی کردیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: