به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۳۵۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
در این بیانیه آمده است؛ بر این باورم که مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود امری لازم است.
خبردنا؛ تنها کاندیدای اصلاحطلبان کهگیلویه بزرگ با انتشار بیانیه ای از رقابت های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

به گزارش"خبردنا"؛ متن پیام دکتر دهبانی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم فهیم و قدرشناس شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده

سلام علیکم

مستحضرید فعالیتهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه از ‌مدتها پیش شروع شده است. و تایید دیرهنگام، امکان برنامه‌ریزی، سازماندهی و حضور موثر در این دوره از انتخابات را از اینجانب سلب نموده است.

بنابراین انصراف خود را از داوطلبی نمایندگی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی اعلام می‌نمایم.

در مقابل همه کسانی که مرا مورد لطف و عنایت خود قرار داده و از پشتیبانی و حمایت آنها برخوردار بودم سر تعظیم فرود می‌آورم. بر این باورم که مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود امری لازم است.

بنابراین بدون حمایت از کاندیدای خاصی روز جمعه دوم اسفند، در انتخابات شرکت می‌نمایم و امیدوارم که مردم شریف حوزه انتخابیه نیز از این حق قانونی خود استفاده نمایند.

«رضا دهبانی‌پور»

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
آخ داد بیداد.. دکتر بهتر از همینهایی بود که در صحنه اند.. حیف شد.. من اصلاح طلب نیستم.. ولی سالم تر و با سواد تر از اینهاست
a
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
فرار رو به جلو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
جناب دهبانی بازیچه ی اقای منطقیان و باندش قرار گرفتید!!!!!!!!!!!!!!
به حرف خیر خواهان گوش ندادید!
ولی باز کار درستی انجام دادید!
تحلیلگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
ولی فرد نباید فقط متکی به گروه و جریان سیاسی خاصی باشد تا با استفاده از آن جریان کاری انجام دهد و در واقع از آن جریان سوء استفاده کند باید خودش را هم نشان دهد و خودش هم چیزی در چنته داشته باشد محمد علی افشانی و رضا دهبانی پور نشان دادند که جربزه چنین کاری را ندارند و این یک ضعف است اگر کامرانی بود کنار نمی رفت در ضمن مجید باقریان که در سخنرانی خود گفته بود این 10 روز نخوابید(که10روز نبود 6روز بود همان شب اول به خواب اصحاب کهف رفت) یکی از عوامل انصراف دهبانی پور در همان روز اول 10 روز مجید باقریان بود!!!!!!!!!!!!!!!! بنابراین برداشتن بار سنگین نماینده مجلس بودن گاو نر می خواهد و مرد کهن!!!! حداقل اگر دو روز اول تبلیغات در شهرهایی که قرار بود سخنرانی کند حاضر می شد و نطق های انتخاباتی خود را انجام می داد غیرت اصلاحطلبان را به حرکت می آورد و از ایشان حمایت می کردند و دوم اینکه بعد از جلسه یاسوج باید همان شب به همراه تعدادی از اصلاح طلبان از جمله نعمت خادمی به دهدشت می رفت و با رخصت خواستن از لاهوتی و منطقیان و تشکیل جلسه با آنها بعد به بهمئی می رفت متاسفانه فکر بکر ایشان را یاری نکرد فکر دیگر با همین تاییدیه ای که از شورای نگهبان گرفت دیگر به زندگی سیاسی در صحنه قانون گذاری پایان دهد و در بعد فرهنگی و دانشگاهی ادامه دهد چون احتمال تاییدی مجدد ایشان برای دور بعد هم مشکل به نظر می رسد تاییدیه ایشان تا 7 خرداد1403 می باشد بنابراین به این نتیجه رسیدیم که برای اینکه یک فرد در گروه های اجتماعی موفق باشد باید خودش چیزی در چنته داشته باشد و گرنه گروه صد در صد عامل موفقیت او نخواهد بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
ای خدا دوباره باید امثال موحد حاکم شوند.. خدایا رحم کن
نام:
ایمیل:
* نظر: