به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۵۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶
خبردنا؛ دومین نطق انتخاباتی سردار هاشمی پور در اجتماع پرشور مردم لیکک حضوریافت و سخنان خود را ایراد نمود.

به گزارش"خبردنا"، سردار عدل هاشمی پور گفت:سابقه مردم بهمیی در ایثار و شجاعت زبانزد عام و خاص استد وبه تناسب جمعیت بیشترین شهیدرا تقدیم انقلاب کرده اند.

وی افزود:هرچهارسالی یکبار مردم به برکت شهدا وامام شهدا مردم نمایندگان ،رییس جمهور و شورای شهرومجلس خبرگان را انتخاب مینمایند و کارهای زیادی درعرصه های مختلفی دراستان های کشور و حوزه بین المللی انجام شد وهرکس سرعتش بیشتر بود توسعه ان بیشتر بود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت:هراستانی ازتفرقه دوری کرد توسعه پیدانمود ونمونه ان استان یزد است که به زیرساخت های مختلف توجه کردو میزان بیکاری دردنیا۵ولی دراین استان کویری است.

وی ادامه داد:سرنوشت هرقومی دست خودش است و اصلاح طلبان و اصولگرایان تا خرد جمعی شکل نگیرد انتظار توسعه نداشته باشیم واینجا هم با تبریک به دکتر دهبانی پور باید بگویم اصلاح طلبان جریان محکم وقانونمندی است و همه کارهایم به پشتوانه هردوجریان سیاسی و شکست دادن دیوار ثلاث و بویراحمدی با بولدوزر d9بود.

هاشمی پور بابیان اینکه به برکت نظام در حوزه لیراب ومورخانی وچاروسا دیگر مردم ازنعمت گازبرخوردارند و همواره گفته ام من نوکرخوبی هستم.

وی گفت:چندین بارگفتم سیاسی کاری برای رقبا ولی بگذارید من به زیرساخت ها بپردازم چون کاروکاسبی های سیاسی را قبول ندارم و امروز که هردوجریان پیش هم نشستند اتفاق مبارکی است.

وی ادامه داد:اب شرب اصفهان و یزد باهمگرایی اصلاح طلبان و اصولگرایان ان دو استان انجام شد اما افسوس که باهمه خدمات در بهمیی درطول این چهارسال ازجمله عوارض شهرداری وجاده و بیمارستان و سالن های ورزشی هیچکدام از رقبا  تبریک نگفت ومن نیازی به انهاندارم ولی ازهردروازه ای واردشدم تااشتغالی برای جوانان ایجادنمایم.

هاشمی پور تصریح کرد:رقیب دیرین من،عزیزمن،رفیقت بودم یک دور تحملم نکردی و تبریک هم نگفتی وهمان روزاول انتخابات را شروع کردی وشکایت کردی و گفتی تقلبی است،ای برادر،جگرم ،من پشت سرت نماز خوندم،توپدر تقلبی،بهبهان یادت رفتی،قراره مااین نبود کسی بداخلاقی کنه،ولی درچرام گفتی جهیزیه هاشمی برای تبلیغات است ،اگرجنابعالی کارهاانجام میدادی جوانان ما نیازی به جهیزیه من نبود.

وی گفت:درسوق گفتم اینجا هم میگویم رقیب من برنامه بدهد وبگویدچه کاری در۱۶سال انجام داده،والامن در نمایندگی چیزی ندیدم وتوبایدمیدانستی انتخابات در کهگیلویه۲ دوره ای هست و نباید میامدی.

هاشمی پور تاکیدکردغیرازخداازهیچ قدرتی نمی ترسم پس چرا در کار مردم و اجرای پروژه ها همانند گازرسانی به منطقه سراسیاب  یوسفی خللی واردمیکنید ،وبدانید اخلاص را از سپهبدسلیمانی یاد گرفتم.

هاشمی پور گفت:در سوق پایتخت معنوی استان و در دومین نطق انتخاباتی باشما باصفاترین مردم سخن گفتم و برنامه من تکمیل طرح های نیمه تمامی چون اب چهارشهر،پتروشیمی دهدشت،فسفات چرام،جاده پاتاوه دهدشت،لنده به تشان است واینها علیرغم همه تحریم های اقتصادی است و باید همه کمک کنید تاعزت برگردد نه عزتی که مارون وچاه های نفت به غارت رود.

وی اظهار کرد:عزت این نیست که زنان مابروند بهبهان و گوجه چینی کنند .

کاندید شاخص انتخابات مجلس گفت:حسادت ها زیاد است اما من عاشق مردمم و تمامی این خارها را تحمل میکنم.

هاشمی پور در پایان خدمات ارایه شده درطول چهارسال گذشته در این شهرستان  راعنوان کرد.

در ابتدای این مراسم چند نفر از اصلاح طلبان بهمیی حمایت خود را از سردار هاشمی پور اعلام نمودند.

عضوسابق شورای شهر لیکک نیز ازاقدامات هاشمی پوردراحقاق حق مردم بهمیی در۴سال گذشته قدردانی و از مردم خواست که بازهم به هاشمی پور رای دهند تا توسعه بهمیی متوقف نشودو تاکید کرد هاشمی پور پدرتوسعه انقلاب در بهمیی می باشد.

وی گفت: ما در سه اسفندبابرگزاری جشن پیروزی هاشمی پور رقابت را کنار و رفاقت ها را بیشتر از پیش اغاز می کنیم.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
در اجتماع پرشور!!!!
چرامی واقعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
0
والا سراسر این صحبتها بداخلاقی و ذبح اخلاق و بزرگمنشی است. خوب نیست انسان اونم در کسوت کاندیداتوری و نمایندگی، با نهایت جسارت و روداری، توی چشم مردم نگاه کند و با بداخلاق ترین روشها، بداخلاقی دیگران را جار بزند.
این کار توهین به شعور و فهم و تشخیص مردمی است که خود را نوکر آنها می دانید.
بس است مظلوم نمایی و عوافریبی.
سراسر نطق شما تزریق تنش و دعوا و اختلاف و ترس و وحشت و تهدید به صفوف مردم و جامعه است... به خاطر همین خلق و خوی تهاجمی و رفتار بی ثبات، طرفدلران شما نسبت به دوره قبلی و بنا بر آمار متقن بیش از 30 درصد کمتر شده
مشایخ چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
تواگر چرامی اصل بودی برو عملکرد 16 ساله را مرور کن ببین چه خیانتها به چرام وپچه های ان که نکرده برو کلیپ زمان اومدن رفسنجانی به دهدشت ببین بعد تصمیم بگیر جیگر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
به ولله شاید 2 درصد ای جمعیت بهمیی بود اونم از سلایق مختلف وگرنه نه جمعیت زیادی بود و نه سخنرانی دلچسبی از سردار هاشمی همه سخنرانی حمله شدید و عصبانیت بود
نام:
ایمیل:
* نظر: