به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۵۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
روشنفکر اظهار داشت: آرایش سیاسی و مدیریتی موجود منجر به افزایش شکاف اقتصادی فقیر و غنی شده است، از هر سه جوان یک نفر بیکارند.
خبردنا؛ "دکتر مهدی روشنفکر " برای انجام اولین نطق انتخاباتی خود به بخش کبگیان رفت و در تجمع کم نظیر مردم این بخش برخی از ناگفته‌ها را گفت تا جایی که با صراحت اعلام کرد: نقشه‌ی راه من مبارزه با تفکر داعشی، غارتگری اقتصادی و ماکیاولیسم سیاسی‌ است.

به گزارش"خبردنا" وی گفت: من صادقانه و متواضعانه برای خدمت به شما، برای دفاع از حقوق تضییع‌شده‌ی شما و برای اعاده‌ی حیثیت از مجلس انقلابی آمده‌ام و آماده‌ام تا در این راه پا جای پای شهدای عزیز این کشور بلندآوازه بگذارم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پس بدون تعارف و تعریف عرض می‌کنم اگر این ویژگی‌ها را در بنده می‌بینید با اراده‌ای آهنین و قدم‌هایی استوار به جریان ندای وحدت لبیک بگوئید تا من نیز با حمایت شما، نماینده‌ای سربلند در مجلسی انقلابی باشم.

روشنفکر گفت: برادران و خواهران من، ایران‌ِ امروز نیازمند ایثار دوباره‌ فرزندان اصیل انقلابی خویش است تا با تشکیل مجلسی انقلابی، خدمت بی‌منت را رواج دهد و عزت به تاراج رفته‌ مردم بازگرداند و بویراحمد و دنا دوباره شکوه و غرور گذشته‌ خویش را بازیابد.

وی ادامه داد: آرایش سیاسی و مدیریتی موجود منجر به افزایش شکاف اقتصادی فقیر و غنی شده است، از هر سه جوان یک نفر بیکارند. این نقیصه تا حد زیادی محصول و معلولِ مدیریتِ آقایان است. در حالی که بخشی مثل کبگیان با وجود هزاران هکتار اراضی زراعی همچنان نابرخوردار است و در چنگال بحران بیکاری و تبعیض گرفتار است.


نام:
ایمیل:
* نظر: