به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۵۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳
وی گفت:: این راه قوم و طایفه نمی شناسد این راه مسیری را می شناسد که مسیر عمران و آبادانی است.
خبردنا؛ غلامرضاتاجگردون گفت: شنیدم عزیزی گفت تاجگردون حق ندارد به لار بیاید این من تاجگردون و این هم ۱۰طایفه بزرگ باوی بیا و ببینید که من آمده ام.

به گزارش"خبردنا"، درهمایش بزرگ طوایف ایل باوی(دولتیاری،نارگ موسی،سادات شاه زینعلی ،تلچگاه ،لار ،کوهسرک ،شادگان،شاه بهرام،فتح و نیمدور) در روستای لار افزود: امسال از منظری که بالا ایستاده ام جماعتی را می بینم نسبت به۴سال قبل قابل مقایسه نیست.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شب گذشته هم جوانان در گچساران حماسه خلق کردند و جماعتی آمدند و مشخص کردند اوضاع از چه قرار است.

 تاجگردون عنوان کرد:امروز من اینجا ایستاده ام مثل سالهای گذشته،همچون گذشته قلبهایمان به عشق هم می تپد.

 وی گفت:اینجا سرزمینی است که مردانش آنگاهکه به سوی قبله می ایستند خامی را می ببینند و پشتشان به سرو۲هزار ساله لار استوار است و غرب و شرق ما طوایف بزرگ باوی قرار دارند.

 کاندید یازدهیمن دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: :قصد داشتم در وصف این طوایف چندکلامی بگویم، دیدم کلامم در نافذ بودن شعر دختری که امروز شعر خواند نمی گنجد و کلامم در مقابل نافد بودنش ناچیز است.

 وی بیان کرد: بزرگواران،ایل باوی و مهمانانشان،ایل بزرگ بویراحمد بزرگ از سردسیر تا گرمسیر و دیگر همشهریان عزیزم که در این همایش ایستاده اید این جماعت بدون اجبار و بودن اینکه بگویند و مطالبه کنند همه با هم نشان دادند یاران جونی هستند نه نونی.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آغاز تبلیغات رسمی انتخابات را در روز گذشته با خیل جوانان پرشور دیدید اگر چه دوربین ها قابلیت به تصویر کشیدن آن را نداشتند اما نشان دادند مردم راه خود را انتخاب کرده اند و مردم میدانند از کدام مسیر بروند.

 تاجگردون ادامه داد: هیچ کدام از شما به اجبار نیامده اید، آمده اید بگوید که بر عهدی که بسته ایم ایستاده ایم.

 وی گفت:: این راه قوم و طایفه نمی شناسد این راه مسیری را می شناسد که مسیر عمران و آبادانی است.

کاندید یازدهیمن دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دیروز دوست داشتم یک سری از واقعیات جامعه را بگویم اما گفتم من ۸سال رفته ام و دیگران۳۰سال پس بهتر است دیگر اذیتشان نکنم.

 تاجگردون گفت: بگذارید بگویند بانوان و خواهران من که امروز شور آفریدند ضعیفه هستند شما حتی در مقابل همین بانویی که او را ضعیفه می نامی ناتوانی.

 وی افزود: سیل بانوان غیور ترک، لر و این جماعت شما و یاران نونیان را با آب خواهند برد.

 تاجگردون عنوان کرد: مگر میشود فراموش کرد گذشته و امروز را، ما تاریخی داریم که به راحتی از ذهن خارج نمی شود.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این نونهالانی که امروز می بینید اینان به فردای خودشان امیدوارند، به شما و امثال من تن نمی دهند اینها افق روشن می خواهند،نمی توانید با افکار پوسیده در کنار اینان ایستادگی کنید فکر دیگری کنید و بدانید مسیر پوسیده شما طالبی ندارد.

 تاجگردون افزود: کار ما ساختن راه، بیمارستان و فضای ورزشی بود ولی هدف این نبود،اینها وسیله بودند تا روحیه مطالبه گری شما بلند شود و به اوج برسد،حتی اگر تاجگردون هم نتوانند مطالبات شما را به اوج برساند باید به کنار برود.

 وی بیان کرد: شما که خودتان به کنار رفته اید شما با چه روحی آمده اید ما شریک نمی خواهیم.

 کاندید یازدهیمن دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما انسانهای کوته فکر، افرادی که در پستو قرار دارند و رایشان را به دیگران می فروشند را نمی خواهیم.

تاجگردون اضافه کرد: ۸سال پیش که گفتند بالا ما را می خواهد من هم گفتم بالا من را میخواهد حالا میگویم بالا فقط خداست و لاغیر.

وی افزود: برخی گفتند ۵-۶طایفه مت را میخواهد من گفتم ۵۲طایفه من را میخواهد،باور نکردند و رای ۷۵درصدی را دیدند.

 تاجگردون اظهار کرد: امروز که این طایفه را دیدم میگویم بایستید روز۳اسفند عدد۸۰درصد را ببینید.

وی ادامه داد: به من گفتند این عدد۳چیست، از کجا آوردی،از کودک تا مسن همه جا این عدد را میگویند همین ۳ما رو سوخته،همه با هم الان باز میگویم هتریک.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما برای گام سوم گامهایمان را بلند کرده،جلو میرویم و این گام را با استقامت برمیداریم،ما ادامه دهنده کسانی هستیم که برای این وطن جان دادند.

تاجگردن افزود: چند روز قبل در خدمت فرماندهان شهرم بودند،پیام دادند که ما آمده ایم و بگویم پشت تو را خالی نمی کنیم،حداقل ۸۰سردار بازنشسته سپاه پاسداران گرداگرد من بودند تهدیدشان کرد اینها از آمریکا و صدام نترسیدند از شما می ترسند،تهدیدشان نکنید و ارزشهایمان را خط خطی نکنیم.

وی گفت: چند مدت پیش سرزده به روستای شاه بهرام رفتم و بانوی مسنی ایستاده بود از من پرسید برای چه کسی آمدی گفتم برای فلانی اسم خود را نیاوردم،دوباره پرسید برای که آمدی اینار گفتم من تاجگردونم،آن پیرزن دچار دلهره و استرس شد.

تاجگردون عنوان کرد: از همین مکان به آقایان امدادگر و کمیته امداد اعلام میکنم اگر ننشستی مینشانمد، من مقصر بودم که ۲ماه پیش به آنها تذکر دادم ترسید و گفت عزل می شوم‌.

 وی خاطر نشان کرد: من سال به سال زور میزنم مستمری کمیته امداد و بهزیستی را بالا ببرم آنگاه تو باید پایت را برگرده آنها بگذاری و خون آنها را بمکی.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به مدیرکل کمیته امداد و رییس شهرستان باشت مجدد تذکر میدهم و میگویم اگر خون این مددجویان را هم بمکید از آن خون مکیده هم می گوید تاجگردون، اگر جرات دارید به سمت آن پیرزن شاه بهرامی بروید.

تاجگرون اضافه کرد: اگر یک نفر در مجلس حامی فقرای کمیته امداد و بهزیستی بوده من بودم شما به چه حقی این برخورد را با اینها انجام دهید، حقت بود عزل شوی ولی من اهل کینه دوزی نیستم.

 وی گفت: هیات نظارت و اجرایی وظیفه شان این است انتخابات را برگزار کند و وظیفه ما هم این است شور ایجاد کنیم و ۲اسفند به پای صندوق می رویم و روز ۳اسفند نیز جشن و شادی برگزار می کنم.

 تاجگردون ادامه داد: در این چند روز که به انتخابات مانده بلند شوید و همه با هم ۳انگشتمان را نشان میدهیم و میگویم امروز همچون۴سال قبل ایستاده و راهمان را ادامه میدهیم و ایستادگی میکنیم.

کاندید یازدهیمن دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برادر و خواهر عزیز قشقایی و بویراحمد تاجگردون همچون۴سال قبل میگوید اصالت و افتخارش است که بویراحمد است و زاده ی باوی.
تاجگردون افزود: من نوکر پیرزن باباکلانی و پیرمرد پیچابی هستم.

 وی گفت:  ۳اسفند ماه همه با هم سرود سوم را میخوانیم، بر جا ننشیند،بکوبید و بروید این راه زیبا را.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
باوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
0
0
شیخ جلیل دولتیار موسی و یک برادر دیگر این چهار شخص برادرند که ایل باوی با اسامی این اشخاص و طایفه ها معنا دارد و جدا سازی هریک از این اسامی خطا است.
نام:
ایمیل:
* نظر: