به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۵۴۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
وی گفت: هر چه فریاد زدند موحد برای سادات امامزاده علی کاری نمی‌ کند نتوانستند باعث تفرقه شوند؛ زیرا بیشتر دفاع ما از ایل نوعی، سادات و سرفاریاب بود.
خبردنا: سید محمد موحد در سومین نطق انتخاباتی خود در جمع مردم سرفاریاب، با بیان اینکه در مقایسه امروز با ادوار گذشته، شاهد تحویل بی بدیل در سرفاریاب هستم، گفت: هزینه ها، تلاشهای و توطئه های زیادی برای فاصله انداختن بین سادات امامزاده علی با سادات رضا توفیق شد؛ اما می بینیم سادات امزاده علی وارد این عرصه شدند و توطئه ها را نقش بر آب شدند.

به گزارش"خبردنا"، وی عنوان کرد: سرفاریاب همیشه یکی از جایگاه های تصمیم گیری در حوزه کهگیلویه بودند و شاهد آثار عملی آن نیز هستیم.

موحد با اشاره به اینکه مردم این منطقه در کنار ایل شجاع و سترگ نویی دست به دست هم دادند و حرکت بزرگی آغاز و همایش امروز را رقم زدند، تصریح کرد:توجه به مسائل پیش پا افتاده و قوم گرایی در تفکر ما جایگاهی ندارد ؛ چرا که شعاع فکر ما به بلندای کوه نیر و دناست.

وی گفت: هر چه فریاد زدند موحد برای سادات امامزاده علی کاری نمی‌ کند نتوانستند باعث تفرقه شوند؛ زیرا بیشتر دفاع ما از ایل نوعی، سادات و سرفاریاب بود.

موحد افزود: فعالیت ما فقط در قالب حرف نبود با آوردن وزیر به منطقه عملا ثابت کردیم در خدمت به این منطقه آماده هستم و وزیر را مجبور کردیم در قبال خواسته مردم تسلیم شود.
 
وی گاز رسانی، جاده، بخشداری را بخشی از پروژه ها انجام شده در زمان نمایندگی خود برشمرد و بیان کرد: اکنون راه اندازی معدن از پروژه هایی است که می تواند در توسعه و اشتغالزایی منطقه نقش بسزایی داشته باشد که به جد در دستور کار قرار دارد و باید عملی شود.
 
موحد گردشگری را از پروژه هایی دانست که می تواند در آبادانی منطقه حائز اهمیت باشد و افزود: حوزه سرفاریاب می تواند به قطب گردشگری در این منطقه تبدیل شود و ما این مسیر را با قاطعیت تمام پیگیری خواهیم کرد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نعیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
0
0
دوباره خودش
نام:
ایمیل:
* نظر: