به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۵۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
روشنفکر تصریح کرد: مردم از تبعیض و بی عدالتی و استخدام‌های بدون ضابطه در سال‌های اخیر عصبانی هستند و کسانی که از عدالت می‌گویند ولی در عمل خود بی عدالتی می‌کنند دیگر نزد مردم جایگاهی ندارند.
خبردنا: کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با تاکید بر اینکه مردم از تبعیض و بی عدالتی و استخدام‌های بدون ضابطه در سال‌های اخیر عصبانی هستند، گفت: بر سر منافع مردم با هیچ کسی معامله نمی‌کنم

به گزارش"خبردنا"، مهدی روشنفکر در جمع مردم شهرستان مارگون اظهار داشت: حضور فعالانه و آگاهانه در انتخابات امری لازم و ضروری بوده و غفلت در عدم شرکت گناه است زیرا با این حضور باید سرنوشت مردم را تعیین کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد دارای مواهب کم نظیر الهی از جمله نفت و گاز، جنگل، آب، جاذبه‌های کم نظیر گردشگری است، افزود: به دلیل سوء مدیریت‌ها از قافله توسعه عقب افتاده‌ایم و نتوانسته‌ایم این ظرفیت‌ها به کمک توسعه بیاوریم.

روشنفکر با اشاره به اینکه آبشار بهرام بیگی و بهار سقاوه دل هر گردشگری را می‌رباید، ابراز کرد:  گردشگری به عنوان یکی از اولویت‌های توسعه تنها روی کاغذ مانده است و خبری از افزایش سهم این مهم در اقتصاد استان نیست.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه شاخص‌های توسعه حرفی برای گفتن نداریم، ادامه داد: افزایش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی دستاورد انتصاب مدیران فامیلی و انتخاباتی بدون در نظر گرفتن تعهد و دانش شغلی است.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش جوانان بیکار و تحصیل کرده در بویراحمد و دنا  ادامه داد: با داشتن این همه ظرفیت برای کمک به توسعه جوانان افسرده شده و هر روز از گوشه و کنار خبر از خودکشی منتشر می‌شود و بسیاری از خانواده‌ها حتی در سیر کردن فرزندان خود مانده‌اند.

روشنفکر تصریح کرد: مردم از تبعیض و بی عدالتی و استخدام‌های بدون ضابطه در سال‌های اخیر عصبانی هستند و کسانی که از عدالت می‌گویند ولی در عمل خود بی عدالتی می‌کنند دیگر نزد مردم جایگاهی ندارند.

وی انقلابی بودن، شجاعت، صداقت، تعهد و تخصص را از ویژگی‌های یک نماینده خوب در مجلس شورای اسلامی است، خاطرنشان کرد: نماینده مجلس نباید موضوعی برای پنهان کردن از مردم داشته باشد و مشکلات و موضوعات را صادقانه باید با مردم در میان بگذارند.

روشنفکر با تاکید بر اینکه مردم با انقلابی نماهای قلابی که در عمل لنگ می‌زنند نسبتی ندارند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید پاسخگوی مشکلات امروز مردم باشند زیرا سال‌ها مسئولیت داشته‌اند و امروز نباید با دوگانه سازی کاذب به فکر فرار از پاسخگویی باشند.

وی با بیان اینکه تغییر از دوم اسفند آغاز می‌شود، گفت: بر سر منافع مردم با هیچ کسی معامله نمی‌کنم و با تمام توان و قدرت از حقوق آنان دفاع خواهم کرد.

روشنفکر اظهار داشت: برخی خود را حق می‌دانند و از اخلاق حرف می‌زنند در حالی بی اخلاقی این روزها در فضای سیاسی بویراحمد و دنا ماحصل اتاق فکر آنان است، از تصمیم شورایی حرف می‌زنند ولی همچون دیکتاتورها عمل می‌کنند از نفی قومیت حرف می‌ زنند ولی خود مروج قومیت گرایی بوده‌اند، از دیگران انتقاد می‌کنند در حالی خود در گذشته مسئولیت داشته‌اند و باید پاسخگوی عقب ماندگی‌های امروز باشند.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تغییر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
0
0
بگذارید تا جواب دوستم را بدهم اولا شما تا حدود 7 تیر 99 به شرط انتخاب وکیل رسمی مردم می شوید در ضمن دولت تدبیر و امید تا مرداد 1400 به کارش ادامه می دهد بنابراین شما چگونه می خواهید از 2 اسفند 98 تغییر به وجود آورید؟!!!! نکند واقعا دروغ می گویید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
0
0
غیره خوشه بویین
ذد ذ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
0
کل رای شما همینه جالبه هر جا میره کل این مردم بدبخت هم میبره به قول خودش موج ایجاد کنه
نام:
ایمیل:
* نظر: