به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۳۶۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸
وی افزود؛ عزیزان من قول می دهم از نظر سرانه جاده ها و پروژه های ماجز ۵شهر برتر باشد
خبردنا؛ نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع پرشور مردم باشت نطق انتخاباتی خود را ایراد کرد.

به گزارش"خبردنا"، غلامرضا تاج گردون در جمع مردم باشت گفت:سلام بر مردمان باوی که استقامتشان همانند کوه خامی است و سلام بر شهدا که رفتند تا ما بمانیم و راهشان را ادامه دهیم سلام بر روح بلند خمینی بزرگ و سلام بر رهبر عزیزم که کوه استقامت و رهبری که چیزی نمی خواهد جز عزت کشورش.

وی افزود؛ مردم عزیز این روزها برای جامعه ما روز بزرگ و سرنوشت سازی ست که می خواهیم سرنوشت مملکت را رقم بزنیم ما ملت وفاداریم که هر آنچه که داشته و داریم به نوجوانانمان انتقال می دهیم ما فرزندان روح الله هستیم و فرزندان ما یادگار روح الله و رهبری هستندما شهدا و رزمندگانی که با آنها بزرگ شده ایم را فراموش نمی کنیم.

تاجگردون اظهار داشت؛ مردم باشت و میهماهان گرامی ما چهل روز پیش سردار سپاهمان به دست عوامل استکبار شهید شد و من یاد سپهبد سلیمانی را گرامی می دارم و هر کدام از ما در برابر اسکتبار جهانی یک سلیمانی هستیم افتخار می کنیم که به عنوان یک بسیجی سربازشان گوش به فرمانشان بودیم و دست در دستشان دادیم و از میهن دفاع کردیم و همینک در مسئله اقتصادی راه جهادیشان را ادامه می دهیم.

تاجگردون افزود؛امروز جامعه ما نیاز به اصلاح دارد و جامعه ای که قصور کند به انحراف می رود من می گویم اصلاح طلبم چون جامعه اصولگرایی ما نیاز به اصلاح دارد.

وی گفت؛اماممان فرمود مردم مهم است و اگر توانستیم به مردم خدمت کنیم وبه قلب مردم ورود کنیم و مردم ما را تکریم کنند نظام نیز همین را می خواهد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس اظهار داشت؛ از آنانی که پایین هستند و تلاش می کنند دوش شما را برای پرواز خود برگزینند دوری کنید اینان خیرشما را نمی خواهند.

وی گفت؛ همه رفتار انجام دادند تا فرزند شما تاج گردون در این جمع امروز نباشد اما خدا خواست و از روز اول به مردم گفتم نگران نباشید خدا باماست و دست خدا بالاتر از همه دست هاست و هرچه باشد تقدیر ماست که خدا برای ما مقدر کرده است.

تاجگردون افزود؛ سه گروه به دلایلی شاید در جمع ما نباشند مخالفینی که بافکر و اندیشه بنده را انتخاب نمی کنند که اشکال ندارد و اینان انسان های ارزشمند هستند قلم انسان نباید هرزه باشد و آنچه بر روی برگه می آید نباید هرزه باشد برادر و خواهرم من برای فکر و قلم و لسان تو ارزش قایلم و تو هم برای من احترام قایل شوید و شما مردم شما به اینها احترام بگذارید.

وی تصریح کرد؛ عزیزی که گفتی آقای تاج گردون یاران کنار تو یاران نونی هستند اما این جمعیت مقابل من را ببین که اینان یاران جونی هستند و جانمان را فدای هم می کنیم برای اعتلای انسانیت و بشریت و افتخار گجساران و باشت و استان عزیز.بعضی از دوستان نتوانستند این مسیر را ادامه دهند شاید انتظار دیگری داشتند برخی از آنها انسان های ارزشمندی هستند و شایدلحظه ای آنها را تحریک کرده اند.

تاجگردون گفت؛ شما چه کردی با اصالت مردم و آدم دزدی را بین مردم باب کردید و می گویید امشب خیمه بزنید و آنکه می رود شبانه در بین مردم خیمه می زند دزد است مردم بیکاری فرزندانشان را دارند نمک به زخمشان نپاشید چون هر چهار سال هوس می کنید تشریف می آورید.

نماینده گساران و باشت در مجلس گفت؛ دوازده سال در چنین نقطه ای همین حرف را زدم تاریخ تکرار می شود و آن عزیزی که با فکر من را قبول نداری برای من ارزشمند است و آن عزیزی که قسم خوردی پای قسمت بمان.

وی اظهار داشت؛ قطار ما با سرعت جلو می رود و هر لحظه یک واگن به آن اضافه می شود و درهای قطار باز است وما دست شما را می گیریم.

این نماینده مجلس گفت؛گروه سوم عزیزی که از من ناراحت هست و به جاست  اما حق ندارید با سرنوشت فرزندانتان بازی کنید و شما برادران و خواهران جامعه هستند انتخاب نقطه وصل است ونه هر قومی را به فصل بکشید و بروید برادران و خواهرانی را که از من ناراحت هستند برگردانید.

وی گفت؛ غلامرضا تاج گردون فرزند شما اگر بخواهد نماینده قوی باشد نیاز به ۸۰درصد ارای این مردم دارد و گرنه همین جماعت فقط به من رای بدهندمن قبول هستم.

وی اظهار داشت؛ اگر درخیابان دیدید عده ای سروصدا می کنند نگران نباشید چرا که همانند دور قبل ۶۶هزار رای از همین مردم خواهم گرفت و افتخار می کنم که نوکر این مردم هستم.

تاجگردون گفت؛ دوستان کم کم به فضای انتخابات نزدیک می شویم و امروز با گذشته قابل مقایسه نیست و در این شرایط همه نوع حرف ها زده شد و به حکم دموکراسی که در ایران داریم هر کسی که شرایطش را دارد کاندیدا می شود.

نماینده اصلاحطلب مجلس اظهار داشت؛ رفقای عزیز ادم دزدی کردید آهنگ دزدی کردید ولی خواهشا برنامه دزدی نکنید.

وی گفت؛ عزیزم اون که گفت شلال دون قد شلال رو دید و اون که گفت برنو تو حتی خفیف هم نیستی.

وی افزود؛ عزیزان من قول می دهم از نظر سرانه جاده ها و پروژه های ماجز ۵شهر برتر باشد.

تاجگردون اظهار داشت؛ مردم من مو سفید کردم تابگویم حق این مردم این نیست و آنچه ما فراهم کردیم باید فرزندان بیکار شما از آن بهره مند شوند و دفترت رو بزار زیر دستت و برو و این گرگ سالهاست با گله آشناست.

وی افزود؛ آن چیزی که فراهم کردیم حداقل ۵هزار فرصت شغلی ایجاد می شود و البته اگر کسی نگوید که اگر تاج گردون ۵هزار تا شغل ایجاد می کند من ۱۰هزار شغل ایجاد می کنم.

تاجگردون تاکید کرد؛ من قدر شما را می دانم که تلاش کردید اما شرط آن عملی شدن استدوست عزیز مجلست و دولتت اصولگرا باشد بیشترین خدمات را برای این مردم خواهم آوردبه من سنگ بدهند در آن گل می کارم به تو درخت بدهند آن را قطع می کنی تا عکست دیده شودنماینده کارش خط کشی وسط جمعیت نیست و همراه است و برای مردم خط و نشان نکش که بروی بالا برای جوانی که کنار من عکس می گیرد خط نشان نکش.ای خدا تو در این غروب شاهد باش غلام تاج گردون آنچه بر خلاف خواست تو و مردم باشد از او نگذر.مردم تلاش کنید ودروز ۳اسفند ماه وریسید باهم سرود توسعه و سوم را باهم بنوازیم سازمان را کوک کنیم و سازهای ناکوک رادور کنیم .
نام:
ایمیل:
* نظر: