به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۳۶۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
هاشمی پور گفت:امروز دیشموک با این حضور کار اتمام کردو چه اصلاح طلب و اصولگرا با همدلی آمدند و بشارت میدهم به شما که پیروز انتخابات هستید .
خبردنا؛ عدل هاشمی‌پور امروز در چهارمین نطق انتخاباتی خود در جمع مردم بخش دیشموک حضور یافت.

به گزارش"خبردنا"، شاید در نگاه اول خود سردار هاشمی پور انتظار چنین جمعیتی رانداشت،زیرا حجم جمعیت آنچنان بود که ناگزیر برای لحظاتی هاشمی پور گریه کرد.

طبق شیوه مرسوم چند روز اخیر تبلیغات انتخاباتی افراد زیادی پشت تریبون قرار گرفته و متون و اشعار خود را خواندند.

نوبت به سخنرانی هاشمی پور که رسید آهنگ شاد و شادی مردم به قول فوتبالی ها مکان برگزاری این سخنرانی را منفجر کرد.

هاشمی پور در میان خیل هواداران خویش از محرومیت مردم گفت و اینکه درد مردم سبب شده که در پاسخ آنهایی که می گویند هاشمی پور کت و شلوار رنگی بپوش بگوید بااین بیکاری جوانان و فقر و محرومیت آنها باید سیاه تر از این راهم بپوشم.

وی افزود:خدایاتوشاهدباش علی رغم همه محرومیت ها وتحریم ها لحظه ای از خدمت به مردم کوتاهی نکردم و همانند چشمه جوشیدم و توانستم پروژه های مختلفی را کلید زدم.

وی از دیشموک و بهمیی گفت،ازرادمردی و شجاعت سخن راند و ازسال۱۳۱۶گفت که نیازاست شجاعت وجوانمردی ونترسی مردم بهمیی در این سال مستند و برای همیشه دوران به یادگار بماند.
 
هاشمی پور اظهار داشت:مردم قدرشناسی خودراثابت کردند و نه منتی دارم و نمی توانم بر مردم منت داشته باشم زیرا ما خادم مردمیم و آن روز که منت بگذاریم آغاز سقوطمان است.

وی اظهار داشت؛ اولین اقدام لازم و اولویت بحث گازرسانی از دهدشت به بناری، مورخانی و لیراب بود که با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر اجرای آن مشکل به نظر می‌رسید.

نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ گفت: قرار بود با cng اجرایی شود و توسط آقای بزرگواری نماینده پیشین مردم در مجلس 6 کیلومتر کلنگ‌زنی شد و ادامه کار به بنده سپرده شد.

هاشمی‌پور با بیان اینکه کار گازرسانی به این شیوه حداقل 15 سال به طول می‌انجامید، افزود: با رایزنی مداوم با وزیر نفت و مدیر شرکت گاز کشور  و تلاش بسیار موفق شدم پروژه 100 میلیارد تومانی را در قالب یک پکیج به پیمانکار توانمند واگذار کنیم و از واگذاری تکه تکه آن مخالفت نمودم.

هاشمی‌پور تصریح کرد: شیرین‌ترین خاطره دوران خدمتم پس از دوران دفاع مقدس و مسئولیت های  گوناگون،ساعتی بود که چشمم به بخاری گازی در دیشموک افتاد و دیدم اتراها از منازل مردم جمع‌آوری شده است.

سردارهاشمی پور مشکل آبرسانی به منطقه دیشموک را اولویت دیگر بیان کرد  که با رایزنی بابرنامه بودجه موفق شدیم ردیف اعتباری آن را به طرح آبرسانی  چهارشهاربا50 میلیاردتومان آورده فازاول آن باحضور وزیر یا معاون وزیر نیرو اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: در جهت بهسازی جاده دیشموک به مورخانی زیرسازی انجام گرفت و آسفالت به زودی آغاز می‌شود و پل تنگ چویل و جاده رودسمه نیز با پل سرهنگ پیمانکاران فعال کار می‌کنند و در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری خواهند رسید.

هاشمی‌پور بیان داشت: چهار بانده کردن جاده دیشموک به دشت آزادی در حال پیگیری است و اجرای آن خبر خوبی برای این دو بخش است که مردم این دوبخش حتی زودتر از دهدشت و حومه به مرکز استان و کشور با عبور موقت از جاده پاتاوه دهدشت و بهره برداری کامل در نیمه اول سال ۹۹ برسند.

وی در ادامه تشریح برنامه‌های خود ادامه داد: همه جاده‌های به طول ۵۰۰متر و یک کیلومتر به بالا با انتخاب پیمانکار مجرب ساماندهی خواهند شد و تلاش می کنم جاده های در شأن مردم احداث نماییم.

نامزد انتخابات مجلس یازدهم گفت: معدن نیترات لیراب دیشموک جزء چهار معدن برتر کشور است اما هیچ کدام از نهادها و ادارات در استان و کشور قدر این ظرفیت را ندانستند و با ادعای نداشتن توجیه اقتصادی زیر بار اجرای عملیات نرفتند اما طی سه سال گذشته پیگیر شدم سرمایه‌گذار آمد و کار آن آغاز خواهد شد که تحولی عظیم ایجاد می کند.

هاشمی‌پور گفت: با استفاده از ظرفیت خیرین دربحت آموزش اقدامات خوبی در بخش دیشموک انجام گرفت و مدرسه خبرساز مورخانی از این موارد بود.

وی با اشاره به ارتقای وضعیت امکانات بهداشت و درمان دردیشموک گفت:مرکز جامع سلامت و مرکز بستری در دیشموک در دهه فجر افتتاح و آمبولانس یک میلیارد تومانی نیز تهیه ودراختیار مردم قرار می گیرد.

سردارعدل هاشمی پور تاکید کرد نوکر مردمم و جوانان را هیچگاه فراموش نمی کنم و کهگیلویه بزرگ فاقد چمن مصنوعی را در کمتر از ۴سال ۲۷چمن مصنوعی احداث و این رقم را به یکصد چمن می رسانم که همین جاهم اعلام می کنم استادیوم دیشموک بزودی باید تکمیل گردد .


هاشمی پور گفت:امروز دیشموک با این حضور کار اتمام کردو چه اصلاح طلب و اصولگرا با همدلی آمدند و بشارت میدهم به شما که پیروز انتخابات هستید .

وی خطاب به رقیب انتخاباتی خود گفت:برای لباس روحانیت شما احترام قائلم اما ایا وقت آن نرسیده از معلومات حوزوی خود برای مردم و خودت استفاده کنی.

هاشمی پورگفت:بگذار جوانان هم بیایند یا هم بیا و برنامه های خودت را برای مردم بگو تا آنها در فضای آرامش اصلح را انتخاب نمایند.

هاشمی پور از استاندار خوزستان،فرماندار بهبهان،استاندار کهگیلویه بویراحمد و فرمانداران استان خواست مانع افراد برای رای دادن در حوزه کهگیلویه بزرگ شد زیرا این را نامطلوب و اجحاف در حق کاندیداها بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد:مبشری مدیر کل کمیته امداد استان مواظب افراد زیردستش در برخی واحدهای شهرستانی باشد زیرا تهدید مددجویان اقدامی غیراخلاقی است  و چنین رایی برای هر کاندیدی باشد برکت ندارد.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس دهم افزود: از مردم دیشموک که قدرشناسی خود را در این همایش باشکوه به نمایش گذاشتند تشکر می‌کنم.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
0
حاجی جون مقدمه شکست و بیان کردی آفرین نکنه میخوای بگی از بهبهان و خوزستان کمک میرسه نه جونم انشالله کت شلوارت مشکی میمونه سال2020 یعنی 20سال مجلس نشینی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
1
قران من تربه وش نیکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
1
یه کارهم بگین که موحدبرامردمش کرده باشه جزاینکه چوپانهای روستاشوتوشرکت نفت وگاز وحفاری مهندس کرده ومهندسابایدبشینن به حال چوپانهای بیسوادموحدحسرت بخورن وآه بکشن هرچی به سربچه هامون میادکارای قومی قبیله ایه که بخاطر خودشیرینی به موحدرای بدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
1
0
کارش تمومه جمعیت موحد دقیقا سه برابر جمعیتی بود که ایشان از دهدشت آورد.
پایان عدل آغاز شد
نام:
ایمیل:
* نظر: