به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۶۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
موحد اظهار کرد: قریب ۵۰ سال قبل در گره برد زرد دشتگون چاههایی احداث شد؛ اما دیگر دنبال کار گرفته نشد که ادامه کار می توان تحول اساسی در منطقه ایجاد کند.
خبردنا: نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ در ادامه نطق های انتخاباتی خود در قلعه رئیسی حاضر شد.

به گزارش"خبردنا" ،  سید محمد موحد در جمع مردم شهر قلعه رئیسی گفت: شما کسی را باید به مجلس بفرستید که عصاره فضایل مردم باشد. وی با بیان اینکه فردی که انتخاب می کنید تا به مجلس بفرستید باید با مردم، از بین مردم، همراه مردم، همگام با مردم و با اقتدار باشد، اظهار کرد: اساس کارنماینده باید مبارزه با رانت و رانت خواری باشد.

موحد تصریح کرد: نماینده این مردم شجاع، شهید پرور و ولایتمدار باید از اقتدار، توان و همتی بزرگ برای مبارزه با فساد برخوردار باشد.

وی با اشاره به اینکه مجلس باید شایستگی لازم برای مبارزه با رانت و فساد را داشته باشد افزود: موحد کسی بود که در تمام دوران نمایندگیش در راستای همین وظیفه،تمام رسانه های دنیا به عنوان قدرتمندترین نماینده از او نام بردند.

وی تصریح کرد: من به عنوان نماینده شما در همه جای مجلس درخشیدم و امروز نیز با لطف خدا با همان اقتدار و با برنامه ای جدید با کمک کارشناسان فرهیخته آماده ام تا کار را ادامه دهم.

موحد تاکید کرد: من ازقوه قضاییه وارد مجلس شدم و با توان و قدرت برای مبارزه با محرومیت، فقر و بی عدالتی نیروهای توانمندی و ارزشمندی را رشد دادم وآقایان کریمیان ، فیاض بخش و... را تا جایگاه کاندیدا بالا بردم.

موحد تصریح کرد: من،استعدادهای باالقوه را بالفعل کردم و نیاز به اشک تمساح بعضی ها نیست؛ چرا که من باعث شدم نیروهای این منطقه در همه جا بدرخشند‌‌.

وی عنوان کرد: سوال من جاده قلعه گل به چاروسا بعد از موحد چی شد؟ کدام مدرسه، خانه بهداشت، مخابرات، ورزشگاه و... بعد از من ساخته شد؟

موحد با بیان اینکه برای برون رفت از بیکاری و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر باید زیرساختها را فراهم کرد، افزود: چاره این معضل، احداث کارخانه ای در این منطقه است تا جوانان دیگر مجبور به کارگری در استانهای دیگر نباشند.

وی بیان کرد: خواسته دوم مردم چاروسا حل مشکل جاده برفکون به آجم است که باید اجرایی شود.

موحد اظهار کرد: قریب ۵۰ سال قبل در گره برد زرد دشتگون چاههایی احداث شد؛ اما دیگر دنبال کار گرفته نشد که ادامه کار می توان تحول اساسی در منطقه ایجاد کند.

وی،اجرایی شدن طرح طوبی با وامهای کم بهره از دیگر برنامه های در دستور کار است برشمرد و گفت: فراهم نمودن زیرساختهای گردشگری از دیگر پروژه هایی است که می توان در ایجاد اشتِغالزایی بسیار موثر باشد.

موحد گفت: برای برون رفت منطقه چاروساو دیشموک از این وضعیت اسف بار در نظر دارم که با تشکیل تیم قوی، بعد از پیروزی در سوم اسفند کار را شروع خواهیم کرد.

وی راه اندازی جاده جاورده به دم عباس و دهدشت از دیگراولویتهای لازم برای توسعه منطقه دانست و ضمن تشکر از حضور پرشور مردم، بیان کرد: ان شاالله با برگزاری جشن پیروزی در سوم اسفند، اجرای پروژه های توسعه ای منطقه قلعه رئیسی نیز شروع خواهدشد.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
1
تصاویر را هم بزن نترس
رسانه بیطرف
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
0
با وجود تضاد فکری و اندیشه ای ، اما دوست دارم نماینده ای قدر و توانمدی مثل موحد از کهگیلویه وبویراحمد وارد مجلس شورای اسلامی بشه ایندگان قضاوت خواهند کرد که موحد که بود و چه کرد...
كهگيلويه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
0
بابا كي داره از مبارزه با فساد حرف ميزنه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
0
موحد؟؟؟؟؟تو را به خدا ول کن. کدام قدرت؟؟؟؟؟ تو خیلیها را با رانت به اوج ثروت رساندیم.. حال از مبارزه با کدام فساد حرف می زنی؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر: