به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۶۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
وی گفت: باید بپذیریم ازفرصت ها استفاده نکردیم ۴۱سال ازانقلاب می‌گذرد واگرسالی دوپروژه داشتیم الان وضعیت مااین نبود.
خبردنا: نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در نطق انتخاباتی خود در جمع مردم لنده گفت: 4 سال آینده لنده از بن بست خارج خواهد شد.

به گزارش"خبردنا"، سردار عدل هاشمی‌پور امروز در پنجمین نطق انتخاباتی خود در لنده از مردم این شهرستان به مردمی بافرهنگ و غیرتمند و اولین ها در همه عرصه ها نام برد و گفت:  اما از نظر توسعه لنده جزء آخرین هاست و رنگ  و روی توسعه رابه خود ندیده اما به امیدخدا بزودی توسعه پیدامی کند.

هاشمی پور افزود: از حجت الاسلام نظری و جناب آقای ضرغامی که همواره خانواده آنها در بین مردم ماندند و لنده رارها نکردند قدردانی مینمایم. ازشورای اداری شهرستان لنده که در این مدت زحمات زیادی متحمل شدند و امیدوارم تا پایان این انتخابات هم همچنان در راستای احقاق حق مردم تاپایان انتخابات هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه زمینه اشتغال و بروز و ظهور را فراهم نکردیم و با اصولگرایی و اصلاح طلبی مانع رشد جوانان شدیم ادامه داد: ما باید مدیرپروری کنیم و زمینه را برای لنده ای ها فراهم نکردیم لذا باید میدان را به جوانان بدهیم و دست انهارا بگیریم. به لنده علاقمندم به برکت نظام کارهای بزرگی انجام گرفته است.

هاشمی پور تصریح کرد: ۱۸سال کار عمرانی صنعتی انجام دادم و استان های محروم رفتم اما آنها با وحدت و همدلی علی رغم نداشتن هیچ امکاناتی حتی آب خوردن الان توسعه پیداکرده اند و این با توسعه زیرساخت ها ممکن است اگر اینطور نبود در۳۷سال گذشته انجام میشد .

وی اضافه کرد: لنده باخرد جمعی قابلیت بالایی دارد و به من گفتند لنده وضعیت خوبی نداری و رأیی نداری اما گفتم لنده رادوست دارم و به آنها علاقمندم.سرباز رهبری هستم و تجربه توسعه یافتگی دارم اصلاح طلبان میدانند در امور آنها دخالت نکردم و در کمیسیون انرژی راهگشای دولتمردان بودم و با دولت تعامل زیادی داشته ودارم.

وی گفت: باید بپذیریم ازفرصت ها استفاده نکردیم ۴۱سال ازانقلاب می‌گذرد واگرسالی دوپروژه داشتیم الان وضعیت مااین نبود.

هاشمی پور افزود: به دوستانم گفتم ۱۶سال نماینده بودید و باتوجه به نعمت جهادسازندگی کارهای جزیی انجام شد اما از پروژه های بزرگ غافل شدیم.کدام مدیر و کدام وزیر را تربیت کردیم.چه مدیری پرورش دادید همه استانهای کشور مدبردارند.

نامزد انتخابات مجلس یازدهم گفت: اعتقاد به نیروی استانی دارم زیرا لازمه توسعه هست .نباید فقط موقع انتخابات مردم را بخواهیم در دوره بعدی لنده از بین بست خارج میشود. ازجاده تراب و پل مارون نزدیک به تمام است وگلوگاه پل مارون به کلی خوبی رسیده و در یک ماه آینده پل وصل میشود ومردم ازاین پیچ وخم ها نحات پبدامی کنید.

وی ادامه داد: از رقیب انتخاباتی خودم تشکر میکنم نباید برسرمردم منت بگذاریم.جاده لنده به تشان در زمان استانداری خادمی بوده است و نباید بگویی در زمان من انجام شده است.جاده پاتاوه دهدشت زیربارترافیک می‌رود و لنده ازاین نعمت بهره مندمیشود.عوامفریبی بین مردم جایگاهی ندارد.
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
0
همین خود جنابعالی هم از وجود موحد بی بهره نبودی
صبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
0
اگر موحدعوامفریبی کرد تو هم حتما شریکیش هستی چون لیدر و بازوی راستش بودی.اگر از فرصتها استفاده نکرد هاشمی پور هم شریکش بود
چرامی واقعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
0
من نمیدانم دلیل این همه عصبیت غیرمعمول و مواضع تشنج آفرین و تهییج مردم و صحبتهای تحریک آمیز علیه رقیب انتخاباتی چیست؟ مگه شما خودت انتقاد نمیکنی و اذعان نمیکنی که نباید بداخلاقی کرد. آقای هاشمی به لطف مواضع غیرمنطقی و غیرامنیتی شما جو منطقه به اندازه کافی ملتهب و متشنج هست.
لطفا در فرصت باقیمانده آرامش و منطق و رفتارهای متمدنانه را به صفوف مردم تزریق کنید. در غیر اینصورت در صورتی که با تاثیرپذیری از این مواضع شما، در هر مرحله ای خون از دماغ کسی بیاید، در مراجع قانونی علیه شما شکایت و اعلام جرم میکنیم و شما را مقصر تشنج و بهم ریختن آرامش منطقه معرفی خواهیم کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
0
جنابعالی در این چند سال نشان دادی عوام فریبی بدون بینش قوی سیاسی هستی و نمود این قضیه در فاصله گرفتن مردم و حتی دوستان جنابعالی از شماست و در دوم اسفند جواب دندان شکنی از مردم خواهید گرفت.
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
1
کسی که رای به موحد بده درحق بشریت ووطن وکشور وکهگیلویه بزرگ خیانتی نابخشودنی کرده وتفکرش کاملا معیوب است برو ازمردم حلالیت بگیر تورا چه برسد به نمایندگی ٰشکستت حتمی است ان شاالله.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
اگر نه موحد بود خودت هم رشد نمی کردی خودت کدام مدیر را در سطح استان و یا کشور داری
نام:
ایمیل:
* نظر: