به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۷۰۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
وی خطاب به مردم گفت: من در شهرم هیچ کس تنهاییم را نفهمید من در شهر غریبم هیچ کس تنهاییم را نفهمید آن گاه که در کوچه پس کوچه‌های تاریک این شهر قدم زدم کسی مرا نفهمید.

خبردنا؛ غلامرضا تاج گردون در نطق انتخاباتی خود در جمع مردم گچساران و باشت گفت: خدایا درآستانه‌ی آغاز راه دیگر یاریمان ده که آنچه باشیم که توخواهی، خدایا یاریم ده یار مردمانم باشم خدایا یاریم ده جز دست توانمند تو نیست که بالاتر از همه دست هاست برای یاری مردمانم.

به گزارش"خبردنا"، وی خطاب به هوادارانش گفت: سلام مردمان خوب شهرم مردمانی که به پشتوانه شما آغازی می‌کنیم راه جدید را.

تاجگردون ادامه داد: الهی به امید تو می‌گوییم یاعلی وراهمان را آغاز می‌کنیم.

سلام بر روح امامم روح الله سلام بر فرزند خلفش رهبربنان سیدعلی سلام بر شهدای عزیزی که خونشان را دادند تا ما امروز فرصت داشته باشیم گرد هم باشیم، سلام بر شهید سردارسپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان او و سلام بر بسیجیان او که امروز در برابر تمام اهریمن‌ها ایستادگی می‌کنند.

وی ادامه داد:‌ای ایران کهن‌ای ایرانی که نامت بلندای نامت افتخار ماست به همه درود می‌فرستیم، چون آغاز راه ما راه همه است ومن شرمنده کسانی هستم که سرپا ایستاده اند.

وی خطاب به مردم گفت: من تاج گردون هستم وکیل شما وارث شهر سوخته‌ای بودم که کوچه کوچه شهرم بوی درد می‌داد.

وی ادامه داد: من تاجگردون خدمت گذار مردم شهرم هستم نوکر ملت که خس خس گلوی جوانان شهرم آزار می‌داد مرا.

تاجگردون به مردم گفت: مت هم اکنون درد دارم درد دیارم را درد شمارا. من درد این شهر را از جوانانی دیدم که دوشا دوش به دنبال دویدند و دربرابر من قیام کنند و دردشان را بگویند و سرشان را روی شانه خسته من گذاشتن.

وی ادامه داد: من این شهر سوخته را دوست داشتم و دارم من تاجگردون هستم خواستم و می‌خواهم مرهم دردتان باشم من خادم شما آتش غمتان را به سینه من بسپارید ما سینه پرمهر است که می‌تواند خدمتی بی منت کند.

وی خطاب به مردم گفت: من در شهرم هیچ کس تنهاییم را نفهمید من در شهر غریبم هیچ کس تنهاییم را نفهمید آن گاه که در کوچه پس کوچه‌های تاریک این شهر قدم زدم کسی مرا نفهمید.

وی افزود: مردم یاریم دهید من درد کشیدم فریاد نزدم زخم دیدم درمان نشدم به جز به مهر شما، ورق زنید مرا تا همه چیز را ببینید من انسانی آسمانی نیستم من امیرکبیر صولت دوله و کی لهرلسب نیستم من غلامرضا تاج گردنم خادم شما

وی ادامه داد: آمده ام که بمانم و نگذارم شهرم را به عقب ببرند و نمی‌گذاریم آن چیز را که ساختیم ویران کنند همچون درختان مظلوم شهرمان که برای یک عکس بی جان قطع کردند. وی افزود: من افتخارم این است شهرم گچساران شهر ۷۲ملت شهری برای استقرار بهتر است آنچه که در وجودم هست خواهید دید چی بودیم چه کار کردیم و می‌خواهیم چه کار کنیم.

تاجگردون افزود: مرا ورق زنید به مهر نه تهمت راه‌های نامناسب شهری را دیدید و امروز ببینید تا جایی که کاندیدای دیگر شهر‌ها می‌گویند قول می‌دهم مجلس بروم تاج گردون دوم باشم.

تاجگردون تصریح کرد: مردمان روستا‌های شهرم یادتان هست درختان را قطع می‌کردیم تا تنی گرم کنیم وپیر مردی در باباکلان گفت دیگر پاهام درد نمیکنه، چون گاز هست وپاهام رو گرم کنه و چند روز پیش در باباکلان اورا دیدم دیدم نه تنها پاهایش گرم بلکه پشتش به فرزندان این شهر گرم شده است.

وی اظهار داست: مردمان شهر من تاج گردونم نوکر شما ورق بزنید مرا پروژه‌های کشاورزی و آبرسانی در طی هفته‌های گذشته کلنگ زنی و افتتاح شد.

تاجگردون گفت: در چند سال اینده ۴۰هزار هکتار از زمین‌های این شهرستان آبرسانی خواهد شد که سالی ۶۰۰میلیارد وتومان به جیب کشاورزان خواهد رفت.

وی با بیان اینکه مردم من اگر ثروتمند‌تر شوند عزتشان بیشتر شد گفت: آنانی که دلشان به مهر است و انسان‌های صادقی هستند وقتی ورق بزنند این پروژه هارا می‌بینند مردم باید بدانند.

وی گفت: جریان را بدانند که چرا چند ماه است به فرزندشان حمله می‌کنند که یک بنده خدا گفت آقای تاج گردون جواب آدم ملی را بده نه من مالی، چون جواب من مالی را ۲اسفند خواهم داد.

وی افزود: جواب ملی‌ها را بزار فرزندشان در هنگام ورود به مجلس بدهد.

وی گفت به شما قول می‌دهم تاج گردون اگر رئیس مجلس نباشد بر مجلس ریاست دارد اخیرا گفتند مدرک پیدا کردیم غلامرضا تاج گردون ساواکی است بابا وقتی انقلاب شد من ۱۲سالم بود.

وی ابراز مرد: یک روز به مسئولین گفتم از این بترسید که کسی ساعتش رولکس باشد و کفشش تخت اون فرد دزداست که یک فرد هم شهری به خودش گرفت که من می‌گویم عزیزم من با تو نیستم حاضرم ثروتم رو بدم و یک سوم از از ان زمین‌های سعادت اباد تهران را بگیرم.

وی ادامه داد به او گفتم، چون خودت گفتی با موتور گازی به وزارت خانه می‌رفتی و من یک پرونده مالی ندارم و توعزیزی که بلندگو در دست گرفتی نمی‌توانی مالی خودت را کنترل کنی من امین نظام و نیرو‌های مسلح هستم این مجلس مال تو مگه در دست تو نبود چه کردید برای این ملت؟

وی افزود: عزیزان و مردم عزیز این صندوق انتخابات مال شماست نباید به این خاطر که تاج گردون به شما سلام نکرد پای صندوق‌های رای نیایید و با آینده فرزندان خود بازی کنید این دست تاج گردون همان دستیست که دست قاسم سلیمانی را به گرمی فشرد و گفت قاسم برو ما پیشتیبانت هستیم.

تاجگردون ابراز کرد: عزیزان خودتان را خسته کنید به والله قسم ۳۰ سال است خدمت می‌کنم و از زمانی که در یاسوج کارم را شروع کردم می‌نویسند و هر سال به آن اضافه می‌کنند به خدا سینه‌ی من پر از درد است، اما به جز شما به چیزی فکر نمی‌کنم.

وی گفت: وقتی روی تخت بیمارستان به اتاق عمل می‌رفتم به شما فکر می‌کردم که این مردم رو چگونه میشه رهایش نکرد من روی تخت بیمارستان بودم برای من برنامه ریزی می‌کردند و با من عکس می‌گرفتند تا اگر تاج گردون بلند نشد بگویند ما ادامه دهنده راه تاج گردون هستیم اوف برشما

وی تصریح کرد: من از این مملکت چیزی نمی‌خواهم از من به شما، نصیحت و وصیت مواظب خود و فرزندان خود باشید و نگذارید فرزندانتان بسوزند و بگذارید فرزندانتان به پدرانشان افتخار کنند.

وی ابراز مرد: عزیزان من به پاخیزید و پای عزتتان بمانید و فکرتان را نفروشید و اوف بر تویی که می‌گویی اینان رایی شان را فروخته اند و نگویید تاج گردون گفته رای بویراحمد رو نمی‌خوام و من دست یکایک شما را که رای می‌دهید و نظام را محکم می‌کنید می‌بوسم این‌ها را نفروشید.

تاجگردون افزود: مواظب غوغاسالاری‌ها باشید تهدید می‌کنند قسم می‌دهند و اذیت تان می‌کنند و آهنگ دزدی می‌کنند و پدر یا پسر را می‌دزدند و با آن عکس می‌گیرند ودر رسانه‌ها منتشر می‌کنند.

تاجگردون در پایان خطاب به حامیان خود گفت:عزیزان آنانی که نشسته اید وریسد و انگشتانتان را به نشان هتریک نشان دهید و رای دهید.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: