به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۳۷۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
عصر آخرین روز تبلیغات، ساعاتی پیش از پایان زمان قانونی تبلیغات کاندیدا‌های انتخابات مجلس، همیشه مهم محسوب می‌شود و در حالی که حامیان ستاد خانم دانشور در انتظار دیدار با این کاندیدای جدید بودند، شاهد سخنرانی قدیمی‌ترین کاندیدای کهگیلویه شدند؛ بنابراین ستاد انتخابات خانم پروین دانشور با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این شیوه عجیب مدیریت انتخابات اعتراض کرد.

به گزارش"خبردنا"، ستاد انتخابات تنها کاندید زن تاریخ کهگیلویه در اعتراضی آورده است: بر اساس برنامه از پیش تنظیم شده و ابلاغی از سوی فرمانداری کهگیلویه، نوبت عصر سخنرانی در شهر لیکک در روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ متعلق به خانم پروین دانشور، اولین و تنها کاندیدای زن کهگیلویه بود، اما این فرصت در زمان طلایی تبلیغات، بدون اطلاع قبلی و هرگونه هماهنگی، به سید محمد موحد واگذار شد.

بیانیه ستاد انتخاباتی پروین دانشور چنین است:

طبق نامه رسمی فرماندار محترم و ابلاغ نتیجه قرعه کشی که طی جلسه‌ای در شامگاه ۲۰/۱۱/۱۳۹۸ برگزار شده بود، نوبت عصر روز چهارشنبه ۳۰/۱۱/۱۳۹۸ ساعت ۲:۳۰ الی ۴ به سخنرانی قانونی پروین دانشور در لیکک بهمئی اختصاص داشت. بر خلاف برنامه رسمی و ابلاغ شده، بدون هیچ اطلاع و مکاتبه قبلی و حتی هماهنگی شفاهی و به شیوه‌ای غافلگیرانه، حق استفاده از این زمان اختصاصی و بسیار موثر در آخرین ساعات تبلیغات قانونی، از تنها کاندیدای زن کهگیلویه سلب شد و به کاندیدای عزیزتری! اهدا گردید.

«اخلال در برگزاری سخنرانی قانونی» خانم پروین دانشور در مخالفت آشکار با ماده ۶۵ قانون انتخابات صورت گرفته است. در نتیجه امتیاز دهی‌های غیر قابل توجیه به کاندیدای خاص و برهم زدن سخنرانی خانم دانشور و او از فرصت ساعات طلایی که بنا بر نتیجه قرعه کشی و صورتجلسه هیئت اجرایی و نظارت، برنامه ریزی شده بود، محروم شد. در مقابل آقای سید محمد موحد با سابقه‌ترین کاندیدای انتخابات، علی رغم بهت علاقه‌مندان به اولین کاندیدای زن کهگیلویه، سخنرانی خود در لیکک بهمئی را در عصر آخرین روز تبلیغات برگزار کرد.

نگاه خاص و تبعیض آمیز مجریان انتخابات به کاندیدا‌ها قابل درک نیست و خانم دانشور اعلام می‌دارد که در واکنش به تخلفات آشکار در این انتخابات، از همه ظرفیت‌های قانونی که شامل شکایت بردن به شورای نگهبان نیز می‌شود، استفاده خواهد کرد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
1
سلام و احترام
درود به شرافت این شیر زن
نام:
ایمیل:
* نظر: