به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۷۲۵
|
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
در این بیانیه عنوان شده است: مردم کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت حداکثری خود در این انتخابات دوستان نظام و انقلاب را امیدوار و دشمنان کینه توز و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار و جهانخوار را مأیوس و ناامید کنند.

خبردنا؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای از مردم این استان برای حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در اختیار "خبردنا" قرار گرفت، آمده است: نظام و انقلاب حاصل ایثار، جانفشانی، فداکاری و رشادت ملت ایران در سالیان متمادی و خون بهای هزاران شهید گلگون کفن بوده و عزت، کرامت، استقلال و بالندگی را نیز برای مردم به ارمغان آورد.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: اینک نسل کنونی امانتدار ودیعه‌ای است که حفظ آن از اوجب واجبات و اعظم فرایض است و از مصادیق عینی و عملی حفظ نظام و انقلاب نیز حضور گسترده مردم در تمامی صحنه‌ها از جمله انتخابات است.

در این بیانیه آمده است: انتخابات تجلی جمهوریت و مردم سالاری دینی و راهکار مبتنی بر اصل ششم قانون اساسی برای ایفای نقش مردم از طریق رأی در اداره امور کشور است.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: در وضعیت حساس کنونی که دشمنان بیش از هر زمان دیگری با بسیج معاندان و فضای امپراتوری رسانه‌ای در تکاپوی شبهه افکنی، سیاه نمایی و القای بی رغبتی مردم نسبت به انتخابات، نظام و انقلاب هستند شرکت هر چه پرشورتر واجدان رأی در انتخابات مجلس یازدهم تضمین کننده امنیت و اقتدار ایران اسلامی بوده و یکبار دیگر خفت و شکست نظام سلطه و در رأس آن آمریکا و سرسپردگان منطقه‌ای آن را در پی خواهد داشت.

در این بیانیه آمده است: دعوت می‌شود که آحاد مختلف مردم متدین، بابصیرت، زمان شناس و دشمن شناس کهگیلویه و بویراحمد با الهام از منویات رهبر معظم انقلاب و دیگر مراجع عظام تقلید در استمرار حضور حماسی در صحنه و خلق حماسه‌های ماندگار و شگفتی آفرین ۴۱ سال گذشته شرکت در انتخابات مجلس یازدهم را وظیفه شرعی، انقلابی و جهاد سیاسی قلمداد کرده و با رأی حداکثری و انتخاب نمایندگان مؤمن، انقلابی، شجاع، کارآمد، طرفدار عدالت و دارای روحیه جهادی به تکلیف عقلی، ملی و دینی خود عمل و در افزودن برگ زرین دیگری بر اوراق سراسر عزت و افتخار استان سهیم شوند.

در پایان این بیانیه عنوان شده است: مردم کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت حداکثری خود در این انتخابات دوستان نظام و انقلاب را امیدوار و دشمنان کینه توز و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار و جهانخوار را مأیوس و ناامید کنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (جمعه) دوم اسفندماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

کهگیلویه و بویراحمد دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: