به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۴۰۲۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

رئیس کمیته پزشکی کمیته ملی پارالمپیک می‌گوید: سیامند رحمان تحت نظارت کامل پزشکی بوده است.

به گزارش خبردنا و به نقل از خبر ورزشی، زهرا چابکی، رئیس کمیته پزشکی کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران در خصوص آخرین شرایط جسمانی مرحوم سیامند رحمان گفتگویی با روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک انجام داد.

وی گفت: با توجه به اینکه کلیه ورزشکارانی که برای بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ آماده می‌شوند، تحت نظارت پزشکی هستند، سیامند رحمان نیز از این قاعده مستثنی نبود و با وجود اینکه به دلیل شرایط خاص وی اردو‌های او به صورت غیر متمرکز و در محل سکونتش انجام می‌شد، با این حال نظارت پزشکی برای او نیز انجام می‌شد.

دکتر چابکی در همین زمینه افزود: حدود دو ماه پیش همراه با تیمی از سوی کمیته ملی پارالمپیک به ارومیه سفر کردیم و در بیمارستان تخصصی قلب سید الشهدا ارومیه سیامند رحمان زیر نظر یک متخصص قلب و عروق و دو متخصص اکوکاردیوگرافی کلیه آزمایش‌های لازم را انجام داد و همچنین اکو و نوار قلبی نیز برای وی انجام شد که نتیجه همه آن‌ها رضایت بخش بود و منعی برای ادامه فعالیت‌های ورزشی و تمرینات وی وجود نداشت.

دکتر چابکی در پایان ضمن ابراز تاسف از این ضایعه تلخ، درگذشت این ورزشکارنامدار را به خانواده آن مرحوم و جامعه ورزش پارالمپیک تسلیت گفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: