به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۴۳۸۵
|
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
سرپرست مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد:
سرپرست مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد، از تجهیز سه نقاهتگاه در شهر یاسوج جهت مداوای بیماران مشکوک به ویروس کرونا و بهبود یافتگان این ویروس خبر داد.

به گزارش خبردنا به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد، محمد یزدان پناه با تشریح دلایل و چگونگی راه اندازی این نقاهتگاه ها، اظهارداشت: بنا به دستور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، موظف به آماده و راه اندازی سه نقاهتگاه شده بود که این نقاهتگاه ها با مشورت و حضور برخی از مسوولان ارشد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم اکنون راه اندازی شده است.

وی این سه مکان را ساختمان قدیمی ستاد مرکز بهداشت بویراحمد، یک سوله در پادگان امام جعفر صادق(ع) سپاه پاسداران و خوابگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) برشمرد و از تجهیز بودن تمامی آنها هم خبرداد.

یزدان پناه با تقدیر از مجموعه سپاه فتح، بسیج جامعه پزشکی استان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) برای واگذاری این اماکن، اظهارداشت: این نقاهت گاه ها جهت بیماران مشکوک به کووید 19 و بیماران مثبت کووید19 ترخیص شده ار بیمارستان هستند.

به گزارش خبردنا، در استان کهگیلویه و بویراحمد ۷۳ بیمار کرونایی وجود دارد و براساس پیش بینی ها و در صورت رعایت نکردن مردم، این آمار شرایط وخیم تری به خود خواهد گرفت.

تاکنون سه بیمار کرونایی در این استان فوت کرده که البته در روزهای آینده احتمال افزایش آنها نیز وجود دارد.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: