به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۴۳۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون شهید میثمی کهگیلویه وبویراحمد از آماده‌سازی نقاهتگاه بیماران کرونایی توسط طلاب خبرداد.

به گزارش ارسالی به خبردنا، "حجت‌الاسلام کمال فتاح‌زاده" در خصوص خدمت‌رسانی طلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای شعار همه باهم کرونا را شکست دهیم روحانیون بسیجی باعنوان گروه شهید میثمی یاسوج علاوه بر ضدعفونی کردن معابر عمومی در شب، به دسته‌های مختلف تقسیم شدند و با حضور در ورودی پلیس راه یاسوج شیراز جهت تست غربالگری  سرنشینان خودروها اقدام کرده و از ورود مسافران غیربومی به شهر یاسوج ممانعت کرده و آنها را از عواقب ویروس کرونا و فراگیر شدن آن در صورت مسافرت  آگاه کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون شهید میثمی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این طرح سرنشین‌های خودرو‌ها مورد تب‌سنجی قرار می‌گیرند و افرادی که دارای تب بالا و علائم مشکوک به کرونا باشند توسط آمبولانس به بیمارستان شهید جلیل یاسوج جهت آزمایشات  بیشتر و در صورت نیاز قرنطینه شدن اعزام می شوند.

وی در ادامه افزود: تعدادی  از روحانیون بسیجی از حوزه علمیه امام علی بن موسی‌الرضا(ع) شهر یاسوج  اقدام به آماده‌سازی نقاهت‌گاه بیماران کرونایی در پادگان امام جعفر صادق(ع) سپاه  و  بیمارستان صحرایی پیش‌بینی شده   توسط سردار خرم دل فرمانده محترم سپاه فتح کردند.

این مسوول عنوان کرد: طلاب و روحانیون بسیجی این مکان را با شست و شوی کامل نظافت کرده و تخت‌های  پیش‌بینی شده  برای بیماران کرونایی را آماده کرده و این مکان را ضدعفونی کردند تا  بیمارانی کرونایی در این مکان مورد مراقبت و درمان  و قرنطینه قرار بگیرند تا سلامتی خود را بدست آورند.

فتاح‌زاده افزود: روحانیون بسیجی و جهادی در سطح استان  از روز اول ورود این بیماری کرونا  باتشکیل گروهای جهادی ( ضدعفونی معابر عمومی شهرهای استان ، برقراری ایستگاهای تست غربالگری  در ورودی شهر یاسوج ،انجام  خرید های مردم توسط طلاب جهادی و بسیجی و…..)   به کمک کادر درمانی و پزشکان و پرستاران خط مقدم مبارزه با این بیماری شتافتند  و تا شکست این بیماری هم چنان در صحنه خواهند ماند.

وی در پایان از مردم خواست در این ایام مبارزه با کرونا همه در خانه بمانند تا هرچه زودتر زنجیره این بیماری قطع شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: