به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۴۴۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
فرماندار دنا:
فرماندار دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد از بخشداران، دهیاران، اعضای شورای شهرها و روستاهای این شهرستان خواست از ورود میهمانان نوروزی با رعایت اخلاق مداری جلوگیری کنند.

به گزارش خبردنا،" عبدالحمید پناهی " با صدور ابلاغیه ای به بخشداران مرکزی و پاتاوه در شهرستان دنا خواسته است با توجه به اینکه سلامت مردم در اولویت قرار دارد و از سویی آمارهای مبتلایان به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد روبه رشد است از ورود میهمانان نوروزی به این شهرستان با رعایت اخلاق مداری جلوگیری کنند.

وی ورود هرگونه فروشنده دوره گرد ، متکدیان و اتباع خارجه به شهرستان دنا را هم ممنوع اعلام نموده و از مردم این شهرستان مصرانه خواسته شده برای کنترل ویروس کرونا، هرگونه رفت و آمدها را رصد و درصورت مشاهده تخلفات احتمالی با مسوولان مربوطه در ارتباط باشند.

فرماندار دنا در این ابلاغیه بر تعطیلی واحدهای صنفی که قبلا اطلاع رسانی شده تاکید نموده و بر ضدعفونی مستمر واحدهایی که بازگشایی آنها ضروری است نیز تاکید کرده است.

پناهی از مسوولان شهرستان خواسته که نظارت های لازم برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا را بطور مستمر داشته و بطور روزانه به مسوولان فرمانداری گزارش دهند.

وی از دهیاران روستاهایی که روستاهای آن ها چندین ورودی و خروجی دارند هم خواسته که از ورود گردشگران و میهمانان نوروزی بطور احترام آمیزی جلوگیری کنند.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: