به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۴۴۰۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید سرزده از ایستگاه های غربالگری کرونا در محورهای ورودی استان عنوان کرد؛
وی افزود: مسافران باید در بدو ورود توجیه شوند تا مسیر مناسبی را برای تردد انتخاب کنند.

خبردنا؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:  آمد و شد در محورهای ورودی استان با استقرار گروه‌ های ویژه به شدت کنترل می‌ شود.

به گزارش"خبردنا"، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از ایستگاه غربالگری محور یاسوج_اصفهان با تاکید بر اینکه کنترل ورودی های استان از جهات مختلف حائز اهمیت است،

وی با تاکید بر اینکه محور یاسوج_اصفهان از مسیر پل کتا مهم ترین ورودی استان است، عنوان کرد: باتوجه به دستورالعمل ابلاغی، اجرای کامل این دستورالعمل برای کنترل ورودی پل کتا و اطمینان یافتن از جلوگیری از ورود افرادی که احتمال ابتلا به این ویروس را دارند، حائز اهمیت است.

کلانتری خاطرنشان کرد: همانگونه که بارها از طریق رسانه ملی و استانی، سایت ها، پایگاه های خبری و فضای مجازی اعلام شده است به علت تعطیلی هتل ها، رستوران ها، واحدهای بوم گردی، تفرجگاه ها و پارک ها امکان اسکان هیچ مسافری در استان وجود ندارد.

وی افزود: مسافران باید در بدو ورود توجیه شوند تا مسیر مناسبی را برای تردد انتخاب کنند.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم این استان به مهمان نوازی شهرت دارند، عنوان کرد: اما اکنون حفظ سلامتی میزبان و مهمان مهم ترین اولویت ما است، بعد از شکست کرونا ویروس و در ایام تابستان میزبان مهمانان خواهیم بود.

کلانتری تاکید کرد: سلامت مردم شوخی بردار نیست و در صورت بی توجهی به دستور العمل ها و کوتاهی هیچ عذری از کسی پذیرفتنی نیست.


وی از استقرار تیم های پایش سلامت و ایستگاه های غربالگری در همه محورهای ورودی استان خبر داد و گفت: تیم های غربالگری به صورت ۲۴ ساعته در این محورها مشغول به فعالیت هستند و همه‌ محورها به صورت مرتب رصد و کنترل می شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
0
0
استاندار ضعیف
نام:
ایمیل:
* نظر: