به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۴۴۴۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
دکتر کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:
استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی و جمعی از مسئولان استان به صورت سرزده از محورهای مهم مواصلاتی به ویژه ایستگاههای غربالگری یاسوج - شیراز و یاسوج - اقلید بازدید کردند

خبردنا: مسئولان در این بازدید سرزده از نزدیک در جریان روند نظارت و کنترل ورودی ها و ایستگاههای غربالگری قرار گرفتند.

استاندار در این بازدید از عملکرد و اقدامات نیروهایی که در مبادی ورودی استان به طور کامل و دقیق کنترل می کنند تشکر کرد و گفت: پلیس راه و راهور جاده های درون استان و داخل شهرها را به صورت دقیق کنترل کنند و خودروهایی که بدون توجه به هشدارها از تورهای ایست و بازرسی عبور می کنند جریمه کنند.

کلانتری افزود: این خودروها در صورت اصرار بر سرپیچی با اعمال قانون و اختیارات پلیس نسبت به انتقال خودرو به پارکینگ اقدام شود.

کلانتری همچنین در گفتگوی کوتاه و صمیمی با افرادی که شبانه روز در این محورها به امر انجام تست و غربالگری مشغولند،ضمن عرض خسته نباشید ،از زحمات آنان تقدیر ویژه کرد.

استاندار همراهی مردم استان در مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا را مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر مردم سعی کنند در این مدت دو هفته در خانه بمانند و از ترددهای غیر ضرور بپرهیزند شرایط خوبی را برای قطع زنجیره انتقال این ویروس رقم خواهیم زد.

وی‌ گفت: برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع این ویروس همه امکانات و تجهیزات را بسیج کردیم.

وی کنترل و غربالگری مستمر و مداوم در ورودی های استان را مهم ارزیابی کرد و گفت:مردم با توجه ویژه به پویش « در خانه بمانیم» به قطع زنجیره انتقال و ریشه کن کردن این ویروس کمک کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: