به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۴۵۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
نماینده ۲۰ ساله کهگیلویه بزرگ‌ در مجلس شورای اسلامی از نخبگان و صاحب نظران خواست تا زمان رفع کامل ویروس کرونا از طریق فضای مجازی با وی در ارتباط باشند.

به گزارش خبردنا، " حجت الاسلام حاجی سید محمد موحد " منتخب یازدهم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی برای ارج نهادن به مصوبات شورای عالی سلامت، علیرغم میل باطنی نتوانسته ست در این حوزه انتخابیه حاضر شوند.

دفتر این نماینده باسابقه خانه ملت، پیشنهاد داده که با توجه به تاکید " موحد " مبنی بر مشورت با متخصصان، صاحبنظران ، اندیشمندان و صاحبان ایده و اندیشه، برای استفاده بهتر از شرایط کنون، پیشنهادات ، نظرات ، ایده ها و راهکارهای خود را از طریق پست الکترونیکی M_movahhed@yahoo.com ارسال کنند.

موحد البته پیشتر از مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ بدلیل حضور نیافتن خود در این حوزه انتخابیه که برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در زمان تجمعات انجام می شود عذرخواهی کرده بود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید تقی راستگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
0
0
جناب آقای حاج موحد
باسلام واحترام
با تبریک میلاد باسعادت قایم آل محمد خدمت جنابعالی وخانواده محترم وبا آرزوی موفقیت وسلامتی در این دوره نمایندگی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ خوشوقت هستم که به عنوان یک کارشناس در زمینه انرژی بتوانم قدمی بردارم یشنهاد میگرددفرمی تهیه وبه کلیه متخصصین وکارشناسان که اعلام همکاری می دارندارسال نوع همکاری زمینه همکاری سابقه انجام کار واطلاعات شخصی خصوصا درتهران انجام گیرد خصوصا دراین فاصله زمانی که تجمع به علت شرایط ویروس کرونا غیر ممکن شده است ازاین فرصت استفاده مفید شود بنده به هرصورتی که صلاح بدانید آماده همکاری هستم
نام:
ایمیل:
* نظر: