به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۴۵۴۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
وی ادامه داد : در فاز اول ۲ میلیارد تومان آن اختصاص و روز پنجشنبه واریز خواهد شد که پرداختی های دیگر در فاز های بعدی ادامه خواهد داشت .

خبردنا : نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۲ میلیارد تومان به شبکه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اش برای مبارزه با کر‌ونا خبر داد .

سردار “ عدل هاشمی پور “ در گفت و شنود اختصاصی با “ خبردنا “ گفت : با پیگیری های انجام شده توسط خادم مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی این مبلغ بعنوان فاز اول پرداختی درخواست ۵ میلیارد تومانی از وزارت بهداشت برای حوزه انتخابیه ام این مبلغ روز پنج شنبه هفته جاری بحساب دانشگاه علوم پزشکی استان واریز خواهد شد .

وی با تقدیر از استاندار استان ، دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونین وزارت بهداشت بخصوص دکتر تقوی نژاد و وزیر بهداشت برای اهتمام ویژه برای مدیریت بحران کرونا و اختصاص منابع لازم برای کهگیلویه بزرگ افزود : این مبلغ علاوه بر مبلغ ۲ میلیارد تومانی دیگری است که در روزهای آغازین سال نو واریز شده بود .

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درخواست اینجانب از وزارت بهداشت اختصاص ۵ میلیارد تومان برای حوزه انتخابیه ام بود ادامه داد : در فاز اول ۲ میلیارد تومان آن اختصاص و روز پنجشنبه واریز خواهد شد که پرداختی های دیگر در فاز های بعدی ادامه خواهد داشت .

هاشمی همچنین از مردم کهگیلویه بزرگ خواست تا با ماندن در خانه به قطع هر چه سریعتر زنجیره انتقال کرونا کمک شایانی نمایند تا امور کشور به روال عادی خود برگردد.

نام:
ایمیل:
* نظر: