به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۴۵۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
دهیار روستای " راک کهگیلویه " خبرداد:

خبردنا: دهیار روستای " راک کهگیلویه " در استان کهگیلویه و بویراحمد از قرنطینه شدن زادگاه منتخب کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی توسط روستانشینان خبرداد.

" علی محمد شفاعت در گفت و گو با خبردنا از دهدشت گفت: روستای " راک " بدلیل موقعیت جغرافیایی و اماکن متعدد گردشگری، هر ساله پذیرای میهمانان مختلفی از سراسر استان و سایر استان های دیگر بوده است.

وی با اظهار تاسف از اینکه بدلیل انتشار ویروس کرونا در دنیا و کشور، امکان پذیرایی از میهمانان را تا رفع بیماری کرونا نداریم، خاطرنشان کرد: بمنظور جلوگیری از گسترش انتشار این ویروس، روستانشینان "راک " نیز به این نتیجه رسیدند بطور خودجوش اقدام به قرنطینه نمودن این روستا کنند.

دهیار روستای راک کهگیلویه افزود: از اینکه نتوانسته ایم پذیرای میهمانان نوروزی در این روستا باشیم صمیمانه از میهمانان نوروزی خود پوزش طلبیده و امیدواریم با شکست کرونا بزودی میزبان خوبی برای مردم باشیم.

به گزارش خبردنا، زادگاه " حجت الاسلام حاجی سید محمد موحد " نماینده ۲۰ ساله  کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، روستای " راک " است.

خبردنا، وظیفه خود می داند از تلاش های برادر عزیزمان جناب آقای " شفاعت " دهیار روستای زیبای " راک " در کهگیلویه تقدیر و تشکر کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: