به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۴۵۶۸
|
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲

خبردنا؛ مجید فرهاد، پزشک کاشانی پس از یک دوره بیماری بر اثر ابتلا به کرونا جان‌باخت و به جمع شهدای خدمت و مدافع سلامت پیوست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان در پیامی این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، جامعه دانشگاهی، به ویژه کادر محترم درمانی دانشگاه و عموم مردم شریف این شهرستان تسلیت گفت.

سید علیرضا مروجی در بخشی از این پیام تاکید کرده است: خوشا به حال آنانکه در عرصه خدمت به مردم و دست‌گیری و زدودن آلام و دردهای مردم، عاشقانه گوی سبقت را از سایرین می‌ربایند و از مقربان الهی می‌شوند تا ثابت کنند خدمت و جهاد در راه خداوند قادر متعال، عرصه و میدان نمی‌شناسد.

وی افزوده است: خبر آسمانی شدن همکار عزیز، پزشک با اخلاق، صبور، متعهد و مردم‌دار از جامعه با افتخار دانشگاه علوم پزشکی کاشان، دکتر مجید فرهاد موجب تاثر و تالم فراوان اینجانب و همکاران گردید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنین یادآور شده است: این شهید خدمت سالیان متمادی را عاشقانه، صبورانه و با حسن خلق در راه مداوای بیماران گام نهاد؛ او که دغدغه‌اش سلامتی مردم بود و از همان ابتدای شیوع این ویروس منحوس در منطقه کاشان و آران‌وبیدگل، درما ن و پیگیری مداوای بیماران مبتلا به کرونا ویروس را آغاز نمود و سرانجام شهد شیرین شهادت را نوشید و عاقبت بخیر و الگوی ما شد.

وی در ادامه نیز بیان کرده است: دکتر فرهاد در معامله بی‌دغدغه با خداوند حکیم چیزی کم نگذاشت و همواره در این مسیر در خط مقدم بود و شهادت شایسته او بود چرا که خداوند چنین افراد شایسته‌ای را به طور ویژه مورد لطف و عنایت خود قرار داده و بهای آن را متعهد می‌شود؛ وجود چنین افراد مخلص و از جان گذشته، وظیفه ما را در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سنگین‌تر می‌کند.

مجید فرهاد پیش‌تر مسوولیت کنترل عفونت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان و معاونت درمان بیمارستان کارگرنژاد را عهده‌دار بود و به عنوان پزشک در درمانگاه شبانه‌روزی مرکزی و گلابچی نیز خدمت می‌کرد.

پیش‌تر نیز ۲ نفر از کادر درمان این دانشگاه در راه مبارزه با ویروس کرونا به شهادت رسیده بودند.

بیماری ویروسی کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد و تا کنون به بیش از ۹۰ درصد کشورها سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: