به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۴۵۹۸
|
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان»واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون علاوه بر کشورهای جنوب شرق آسیا، خاورمیانه، اروپا، قاره های آفریقا، اروپا و اقیانوسیه، کشورمان را هم تحت تاثیر قرار داده است.

خبردنا: معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:۵۰ هزار عدد ماسک در این استان با مشارکت سپاه،فنی و حرفه ای و سایر دستگاه های اجرایی تولید و بین داروخانه ها توزیع شده است.

به گزارش"خبردنا"، امام بخش قائدی اظهار داشت: از اواخر سال گذشته تاکنون کار تولید و توزیع ماسک در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه این ماسک ها تحت نظارت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مراحل تولید و استریل را طی می کنند، افزود: ماسک های تولیدی برای استریل به واحد CSR بیمارستان امام سجاد(ع)یاسوج تحویل و پس از استریلیزاسیون نهایی برای توزیع در داروخانه ها آماده می شوند.

 معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بدون اشاره به آمار تصریح کرد: ماسک مورد نیاز مراکز درمانی استان نیز تامین و به صورت مداوم در اختیار آنان قرار می گیرد.

قائدی تاکید کرد: با وجود این تلاش ها همچنان کمبود تجهیزات بهداشتی مانند ماسک و دستکش در کهگیلویه و بویراحمد برای عموم وجود دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: