به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۴۶۰۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶
از مردم نوع دوست و خیرین عزیز خواهشمندست کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را با هماهنگی مجمع خیرین سلامت اهدا نمایند.

خبردنا: مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای برای مبارزه با ویروس کرونا از مردم این استان درخواست مساعدت کرد.

به گزارش"خبردنا"، متن پیام رئیس هیئت مدیره این مجمع خطاب به مردم استان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حال که به حول و قوه الهی و با کمک چند میلیارد تومانی بخشهای دولتی و غیر دولتی با مدیریت و محوریت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در همین روزهای سخت کرونایی اتفاقات خوبی در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری سلامت استان بخصوص راه اندازی کامل سی تی اسکن مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد - بیمارستان شهید جلیل در چند روز آینده و راه اندازی بخش ویروس شناسی آزمایشگاه مرجع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که از آرزوهای دیرینه مدیران حوزه سلامت در استان بود بوقوع پیوسته است، ولی با این حال با توجه به اعتبارات بسبار محدود وزارت بهداشت، بخشهای مختلف درمانی و بهداشتی استان منتظر کمک خیرین عزیز برای تامین لوازم حفاظتی از قببل لباسهای ویژه برای پیشگیری از انتقال ویروس به پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و دیگر پرسنل درگیر در مراکز درمانی و بهداشتی، ماسک N 95 و دیگر انواع ماسکها، دستکش، مواد ضد عفونی کننده و ... میباشند.

فلذا از مردم نوع دوست و خیرین عزیز خواهشمندست کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را با هماهنگی مجمع خیرین سلامت اهدا نمایند.

در همین راستا وزارت کشور با دستوری که به استانداران محترم سراسر استهانهای کشور داده است ضمن دعوت از نماینده خیرین سلامت هر استان در ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در هر استان، این مجمع را موظف به مدیریت و هماهنگ کننده کمکهای خیرین عزیز به صورت متمرکز نموده است تا با نظم بخشیدن به جمع آوری کمکهای مردمی و جلوگیری از پراکندگی و عدم توارن و تعادل در توزیع این کمکها بتواند به صورت کاملا" عادلانه خدمتی بسیار مناسب و خداپسندانه را ارائه نماید.

بدینوسیله این مجمع آماده پاسخگویی به خیرین استان در جمع آوری کمکها بوده و شماره کارت مجمع خیرین سلامت استان به شماره 5894631500140017 را به عنوان تنها حساب متمرکز جهت جمع آوری کمکهای مردمی و خیرین عزیز اعلام مینماید.

در ضمن آدرس مجمع خیرین سلامت استان به شرح ذیل میباشد:

خیابان ورزش جنب شرکت گاز، کوچه مولوی اول، ساختمان مجمع خیرین سلامت استان.

با احترام و تشکر

دکتر کیان دهراب پور
رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان

نام:
ایمیل:
* نظر: