به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۴۶۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
در این شرایط که مردم همکاری دارند این جای تعجب است که چرا صنعت نفت برای چند پرس غذا امتناع می کند، شرکت نفت بیش از چند صد دستگاه خودرو دارد که از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون شهرداری دوگنبدان در حال ضدعفونی شهراست و برای کمک به شهرداری دوگنبدان درخواست یک دستگاه خودرو آتش نشانی کرده که بازهم امتناع می‌کنند.

 خبردنا :  فرماندار گچساران  گفت : بازاریان در این راستا همکاری خوبی دارند در حالی که زمان فروش بود اما اصناف منافع عمومی را بر منافع شخصی خود ترجیح داده و مغازه های خود را تعطیل کردند وخوشبختانه شهرستان در این زمینه عملکرد نسبتا مثبتی داشته و این همکاری با همت مردم و مسئولان به وجود آمده است؛ گچساران به نسبت دیگر شهرستان‌ها که جمعیت کمتری دارند افراد مبتلا به ویروس کرونا کمتر بوده و تاکنون یک فوتی بر اثر ویروس کرونا در این شهرستان به ثبت نرسیده است.

به گزارش " خبردنا " ، " علی خوانپایه " با انتقاد از شرکت نفت و گاز گچساران در زمینه همکاری در پیشگیری از شیوع کروناویروس افزود: در این شهرستان یک بخشی به عنوان صنعت نفت داریم که جای تعجب دارد ما آنها را به جلسات دعوت می‌کنیم اما متاسفانه در جلسات شرکت نمی‌کنند، بیماری کووید 19 یک موضوع ملی است که متاسفانه شرکت نفت برای چند پرس غذا برای افرادی که در ایستگاه غربالگری و ورودی شهرستان هستند هم امتناع می‌کنند.

خوانپایه افزود: در این شرایط که مردم همکاری دارند این جای تعجب است که چرا صنعت نفت برای چند پرس غذا امتناع می کند، شرکت نفت بیش از چند صد دستگاه خودرو دارد که از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون شهرداری دوگنبدان در حال ضدعفونی شهراست و برای کمک به شهرداری دوگنبدان درخواست یک دستگاه خودرو آتش نشانی کرده که بازهم امتناع می‌کنند.

خوانپایه ادامه داد: این ویروس دنیا را تکان داده ولی مدیرعامل در این جلسات شرکت نمی‌کند و کارمند رده چندم را در این جلسات می فرستد، مگر کارکنان نفت و خانواده آنها از جاده و امنیت این شهرستان استفاده نمی‌کند؟صنعت نفت ملک و میراث شخصی کسی نیست همانطور که فرمانداری ملک من نیست.

فرماندار گچساران ادامه داد: ما منافع شخصی نداریم ما به دنبال منافع عمومی هستیم ما به دنبال جزیره ای عمل کردن نیستیم ، ما این گلایه را داریم و همه را به آرامش دعوت کرده ایم و نخواسته ایم که این تنش در این شهرستان به وجود آید اما یک جاهایی دیگر سکوت جایز نیست؛ این نظام متعلق به مردم است و همه ما خادمان این نظام هستیم و چه توقع ای داریم از بازاریانی که یک ماه کسب و کار خود را تعطیل کرده و به این مصوبات تمکین کرده است اما در جایی دیگر همکاری وجود ندارد.

خوانپایه گفت: این شهرستان دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای است و نبایستی جزیره ای عمل کرد، ما باید مردان دوران سخت باشیم و شعار هم ندهیم و باید در صحنه باقی بمانیم.

فرماندار گچساران با تقدیر و تشکر از فرمانده نیروی انتظامی که از زمان شیوع ویروس تاکنون همکاری خوبی داشته است، گفت: در این چهل و دو ساله عمر انقلاب با توجه به حوادثی که رخ داده است موجب نشده که نماز جمعه تعطیل شود اما این ویروس کاری کرده که نماز جمعه هم تعطیل شود.

وی ادامه داد: گلایه ما از مدیرعامل شرکت نفت است که در سطح شهرستان همکاری و کمک نکرده است و تنها به مسائل داخلی خود پرداخته است درحالی که تا روز23فروردین ماه ما تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا هستیم وهمچنان این دستور کاری بایستی عملی شود، دستور العمل فاصله گذاری هوشمند در چند روز آینده اجرایی خواهد شود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
0
اقای خوان پایه اول یه سوزنی به خودت بزن بعد جوال دوز به دیگران یکی ندونه فکر میکنن شق القمر کردی در فرمانداری . فرمانداری بهتر و توانمندتر از رحیمی در کشور نیست که متاسفانه از عمد از صحنه بدر کردند ...
نام:
ایمیل:
* نظر: