به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۴۶۱۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

خبردنا: کمک‌های اتاق بازرگانی و‌ کمپین نفس تا پایان شکست دادن کرونا در استان ادامه دارد:

به گزارش خبردنا، روز گذشته پنجمین سری کمک‌های اهدایی اتاق بازرگانی و کمپین نفس با نظارت نمایندگان اتاق یاسوج و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، در بیمارستان‌های استان: شهید جلیل، شهید بهشتی و امام سجاد شهر یاسوج، امام خمینی شهر دهدشت و شهید رجایی گچساران توزیع شد.

اقلام و تجهیزات اهدایی اتاق بازرگانی به بیمارستانهای استان شامل:

۱- ست حفاظت فردی شامل(کلاه.گان.شلوار و کاور کفش ) به تعداد۷۳۰ دست

۲- لباس یکبار مصرف گان به تعداد۱۵۰ عدد

۳- لباس یکبار مصرف اورال به تعداد۱۵۰ دست

۴- شیلد محافظ صورت به تعداد۴۸۰ عدد

۵- عینک یکبار مصرف به تعداد ۴۸۰ عدد

۶- کلاه سفید یکبار مصرف به تعداد۲۰۰ عدد

۷- دستکش جراحی لاتکس پزشکی به تعداد۱۵۰ جفت

۸- ماسک N95 پنج لایه به تعداد۲۸۸۰ عدد

۹- کلاه تمام فیلتر به تعداد ۹۰ عدد می‌باشد که توسط مجموعه اتاق در سطح استان توزیع شده است.

همچنین:

تعدادی ماسک نیز به برخی از مراکز و ادارات استان که کارکنان آنها در شرایط خاص و در خط مقدم درگیر با ویروس کرونا می‌باشند، اهداء شد.

{گزارش اقدامات اتاق یاسوج در راستای اهداف کمپین نفس؛ پویش فعالان اقتصادی‌ برای عبور از بحران کرونا}

 اختصاص یک میلیارد ریال در گام نخست:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و‌کشاورزی یاسوج به عنوان حامی کمپین «نفس» در استان کهگیلویه و بویراحمد‌، پس از پیوستن به این‌ کمپین بلافاصله مبلغ ۱میلیارد ‌ریال را جهت کمک به تهیه اقلام بهداشتی و پزشکی ضروری برای مقابله با بحران کرونا اختصاص داد و با خریداری این اقلام و‌ توزیع آن‌ها میان کادر درمان و اقشار ضعیف جامعه در شهرستان‌های استان، فعالیت‌های خود را در این مسیر آغاز کرد.

تجهیز بیمارستان‌های استان ‌با کمک کمپین ‌نفس به ارزش شش میلیارد ریال:

در ادامه و‌ پس از بررسی شرایط موجود در بیمارستان‌های استان و کمبود برخی تجهیزات در مراکز درمانی خط مقدم مبارزه با کرونا، با همکاری کمپین نفس و‌ اتاق بازرگانی ایران، اقلامی به ارزش شش میلیارد ریال شامل: دستگاه‌های علائم حیاتی و اکسی‌متر انگشتی، لباس ایزوله ویژه کادر درمان، شیلد محافظ صورت، عینک یکبار مصرف، کلاه سفید یکبارمصرف، کلاه تمام فیلتر، لباس یکبارمصرف گان، لباس یکبارمصرف اورال، دستکش جراحی لاتکس و دستکش معاینه؛ تهیه و در تمامی بیمارستان‌های هدف و مراکز بهداشت‌ شهرستان‌های استان توزیع کرد.


کمک‌های اتاق بازرگانی و‌ کمپین نفس تا پایان شکست دادن کرونا در استان ادامه دارد:

امروز نیز پنجمین سری کمک‌های اهدایی اتاق بازرگانی و کمپین نفس با نظارت نمایندگان اتاق یاسوج و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، در بیمارستان‌های استان: شهید جلیل، شهید بهشتی و امام سجاد شهر یاسوج، امام خمینی شهر دهدشت و شهید رجایی گچساران توزیع شد. این محموله ها شامل ست حفاظتی شامل کلاه، گان، شلوار و کاور کفش، ماسک N95، شیلد محافظ صورت، عینک یکبار مصرف، کلاه یکبار مصرف و عدد کلاه تمام فیلتر می‌باشد که در اختیار کادر محترم درمانی استان قرار خواهد گرفت.


«روابط عمومی اتاق بازرگانی یاسوج»

نام:
ایمیل:
* نظر: