به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۴۶۳۲
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳

خبردنا _ ضرغام علی بازی: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، آخرین  آمار بیماران کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ۱۹ فروردین ماه امسال را اعلان نمود که براساس آمار اعلام شده، شهرستان چرام همچنان با قدرت تمام از ویروس قاتل کرونا بخوبی پذیرایی کرده و انگار کسی هم پاسخگوی افزایش آمارهای تاسفبار این بیماری نیست.

به گزارش خبردنا، دکتر پرویز یزدانپناه گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه وبویراحمد تا روز سه شنبه ۱۹ فروردین 195 نفر شامل 108 مرد و 87 زن است.

وی بابیان اینکه از 137 نمونه ارسال شده هفت مورد مثبت شناسایی شد، اذعان داشت: سه بیمار در بویراحمد، سه بیمار در چرام و یک بیمار در کهگیلویه شناسایی شده است.

*** با تقدیر فراوان از تلاش های دلسوزانه تمامی مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد که برای شکست ویروس کرونا در این استان تلاش کرده و می کنند، به دکتر کلانتری استاندار دلسوز و فهیم استان پیشنهاد می دهد فرمانده مقتدری برای نبرد با ویروس کرونا در شهرستان چرام انتخاب کند و به خط مقدم بفرستد.

خاکریزهای خط مقدم نبرد نابرابر با ویروس کرونا در شهرستان چرام توسط این دشمن ناآشنا مدت ها است فتح شده و سربازان دشمن، اکنون بفکر نابودی نیروهای پشتیبان خط مقدم هستند.

براساس گزارش های دریافتی، کادرهای پزشکی در شهرستان چرام از وضعیت کنونی و نبود فرمانده مقتدر جنگ با کرونا خسته و البته برخی از آنان مصدوم هم شده اند.

متاسفانه بنا به شنیده ها، دستور " پُشت به دشمن و رو به میهن " بدلیل سهل انگاری در بخش های مدیریتی بخوبی در خط مقدم در شهرستان چرام به گوش می رسد و این سهل انگاری ها همچنان با قدرت ادامه دارد.

جناب دکتر کلانتری؛ مردم شریف شهرستان چرام از شما می خواهند ستاد ویژه با فرماندهی مُجرب، دلسوز ، کاربلد و چریکی مسلط به عملیات های پارتیزانی را روانه این دیار کنید چرا که دروازه های آخر شهر اکنون در حال کشیدن آخرین نفس ها است.

استاندار عزیز؛ به داد مردم شهرستان چرام برسید و همانگونه که برخلاف تمامی تحلیل ها، انتخاباتی شایسته و در خور نام کلانتر را در دوم اسفندماه گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار کردید اکنون نیز فرمانده جنگی مقتدری را به نبرد نابرابر با ویروس کرونا به چرام گُسیل کنید تا صدای شیون های دوباره زنان این دیار بخاطر فوت عزیزان شآن به آسمان بلند نشده است.

جناب دکتر کلانتری: یادمان باشد که تاریخ در حال تکرار شدن است و نکند "نوش داروی بعد از مرگ سهراب " تجربه تلخ تاریخ مدیریت تان در استان کهگیلویه و بویراحمد خدای ناکرده بشود.

نبرد با کرونا در شهرستان چرام عزمی ملی با حضور فرماندهی در قواره ایم نبرد می خواهد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نماینده ژنرال کرونا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
0
زیاد شلوغش نکن این دشمن قدر اگر مردم از خونه شون نیان بیرون کاری بکارشون نداره به حریم خانه ها احترام میگذاره وبه ولگردها رحم نمیکنه
مبارزه باکرونا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
0
الان مردم رعایت کرده اند همه مشکلات ازشبکه بهداشت ومرکز بهداشت چرامه که به مردم سرایت کرده مردم که تقصیر ندارند
نام:
ایمیل:
* نظر: