به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۰۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴

خبردنا: رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه منتظر اعلام نظرنهایی شورای نگهبان درباره مدرک تحصیلی "سینا کمالخانی" هستیم از ارجاع گزارشات واصله به شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش خبردنا، " احمدرضا مبارک‌آبادی" با اشاره به اخبار چند روز اخیر در خصوص جعلی بودن مدارک منتخب مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس یازدهم، اظهارداشت: در روزهای اخیر شاهد انتشار اخباری مبنی بر جعلی بودن مدارک منتخب مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس یازدهم بودیم که البته به بررسی صحت و تکذیب این اخبار در حوزه استان نبوده بنابراین این اخبار به شورای نگهبان جهت بررسی ارسال کردیم.

وی افزود: تاکنون نامه‌ای مبنی بر تائید نشدن مدارک "کمالخانی" منتخب مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس یازدهم به دست ما نرسیده، البته یک سری اخبار داشتیم که این اخبار برای تهران ارسال شده و از نظر ما خدشه‌ای به مدرک ایشان نیست، به هرحال یک سری ابهامات وجود دارد که براساس وظایف ذاتی محوله، این موارد در تهران در حال بررسی است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی گفت: سخنگوی شورای نگهبان اخیرا مصاحبه‌ای داشتند مبنی بر اینکه اخباری در خصوص مورد تایید نبودن مدارک "کمالخانی" منتخب مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس یازدهم به دست ما رسیده و یک سری ابهامات وجود دارد که درحال بررسی هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: