به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۵۱۱۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲

خبردنا؛ کاوه احمدی جانشین مازیار ناظمی در مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان شد.

به گزارش خبردنا به نقل از ایسنا، طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و معاونان این وزارتخانه مراسم تودیع مازیار ناظمی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و معارفه کاوه احمدی برگزار شد تا مازیار ناظمی بعد از حدود ۷ سال از روابط عمومی ورزش و جوانان جدا شود.

احمدی که دارای مدرک دکترای فقه و حقوق است، سابقه ۲۵ سال حضور در قوه مقننه در سمت‌های مختلف را دارد. وی ۱۲ سال در سمت ریاست اداره اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس شورای اسلامی مشغول به کار بوده است.

همچنین در کارنامه کاری احمدی سوابق مدیریتی ورزشی نیز به چشم می‌خورد. وی ۱۰ سال عضو هیات رئیسه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو و به مدت یک سال نایب رئیس این فدراسیون بود.

علاوه بر این، احمدی از اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس نیز بوده است.

مازیار ناظمی پیش از این علاوه بر مدیر روابط عمومی، مشاور وزیر ورزش و جوانان نیز بوده و اخیرا به عنوان سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی نیز منصوب شده است.

مسعود سلطانی فر در آیین تکریم از تلاش‌های ناظمی و معرفی کاوه احمدی، کار در روابط عمومی را مسوولیتی خطیر یاد کرد و اظهار کرد: مازیار ناظمی در طول ۶ سال و نیم گذشته با تجربه، تخصص و وفاداری تلاش ویژه‌ای در جهت حفظ منافع این وزارتخانه و توسعه ورزش داشت.

وی افزود: ناظمی به عنوان مدیر روابط عمومی با شرایط کنونی و شلوغی ورزش در برقراری ارتباط بین جامعه ورزش، جامعه رسانه توانستند پل ارتباطی مستحکم تری بر قرارکنند.

وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: به این نتیجه رسیدیم مازیار ناظمی با بیش از ۶ سال و نیم تجربه، تخصص، تحصیلات بالا و کارنامه و سابقه قابل قبول در حوزه ورزش باید در مسیر امور اجرایی ورزش قرار بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: تخصص وی در بحث ارتباط و تعامل اثر گذار به عنوان یک ویژگی مثبت می‌تواند در بحث توسعه ورزش بسیار کمک کننده باشد و ما باید از این فرصت بهره می‌گرفتیم.

سلطانی فر تاکید کرد: مازیار ناظمی از وزارت ورزش و جوانان، جدا نمی‌شوند بلکه به عنوان مشاور امور رسانه‌ای در کنار این مجموعه انجام وظیفه خواهند کرد.

سلطانی فر در پایان از کاوه احمدی به عنوان فردی متخصص در امر رسانه و تعاملات در این حوزه نام برد و گفت: با پیوستن به این مجموعه ضمن بهره مندی از تجربیات ایشان بسیار امیدواریم که آقای احمدی منشا اثر خیر برای ورزش کشور باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: